https://sites.google.com/site/azturkoglu/fay/mo22.jpg

 

 

دیروز وقتی بهم خبر رسید که یکی دیگر از جویندگان توانسته است، موفقیتی کسب کند، بی اختیار احساس غرور و شادمانی کردم، چرا که دقیقا می توانم حس کنم که آن فرد و همراهانش، چه سختیهایی را در این سالها متحمل گشتند تا به موفقیتی (هر چند کوچک) برسند و ایزد منان را سپاسگذارم که به من نیرویی عطاء فرمود تا بتوانم با استفاده از آن، دانسته هایم را آنقدر بالا ببرم که بتوانم از صدها کیلومتر آنطرف تر، به هموطنان و همکاران خود که بعد از خدا چشم امیدشان به امثال من می باشد، با کمک و راهنمایی خود، موجب پیروزی و موفقیتشان گردم.
باور کنید، پس شنیدن این خبر، آنقدر شادمان گشتم که انگار خودم توانسته بودم، آن کوزه کوچک را، از خاک بیرون بیاورم و بر همین اساس و در جهت بالا بردن تجارب دیگر عزیزان، تصمیم گرفتم، از این پس اینگونه موارد را بدون نام بردن از منطقه و یا اشاره به نام و کد اشتراک اشخاص، با تیتر بالا منتشر نمایم، باشد تا موجب موفقیت شما نیز واقع گردد. انشا الله
در منطقه ای نزدیک یک روستا، چشمه ای وجود داشت که در چند متری آن دو درخت بسیار کهنسال به فاصله تقریبی 15 متر از هم قرار داشتند، بطوریکه این دو درخت تقریبا در امتدا قبله (جنوب غربی) واقع می گشتند (البته کمی متمایل به غرب).
بر اساس یافته های من، اینگونه مکان ها که معمولا در کنار آنها هم یک شمع سوز (محلی برای نذر و نیاز و دخیل بستن) وجود دارد ((توجه کنید: با امامزاده اشتباه گرفته نشود)) می بایست حداقل یک دفینه کوچک که متعلق به دوران اسلامی می باشد یافت شود.
در این قبیل موارد، چندین نقطه میتواند مورد گمانه زنی واقع گردد ولی یکی از سهل ترین و بقول معروف دم دست ترین موارد این است که، شما به محل درختی که رو به قبله (یا غروب) هست بروید و به آن پشت کرده و به طرف درخت در روبرویی، یک قدم بزرگ (یک گز) بر دارید و جلوی پای چپ خود را بکنید.
توجه داشته باشید که قاعدتا درخت روبه قبله، می بایست از چشمه دورتر باشد یا حد اقل مسافت آنها تا چشمه یکی باشد.
در هر صورت شما پس از 70 تا 100 سانتیمتر (تعجب نکنید، کمتر از یک متر!!) به سنگی برخورد می کنید که زیر آن حداقل یک کوزه کوچک سکه طلای محمد رسول الله و اگر خوش اقبال تر باشید، حداکثر یک دیگ 10 منی (با 30 کیلوگرم اشتباه گرفته نشود! و برای فهمیدن حجم واقعی آن بهتر است از افرادی که نذری می پزند، سوال نمایید!) برخورد می نمایید که برای انجام نذر خاصی، در آنجا مدفون گشته است.
در هرصورت ضمن اینکه برای همه شما آرزوی موفقیت می نمایم، این نکته را متذکر می شوم که بدلیل اینکه این دفینه به نیت نذر در آنجا مدفون گشته است، پیشنهاد می کنم تا، یک پنجم آن را بدون ریا و بصورت ناشناس، خرج کارهایی همچون کمک به آبادانی یا مردم فقیر آن روستا بنمایید و از طمع دوری کنید.
شاید من به نوعی اعتقاد شدید مذهبی نداشته باشم ولی به این امر معتقدم که از هر دست، بدهید از همان دست پس می گیرید! (البته دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نداره!!)



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: معرفی تجربه های موفق در گنج یابیدفینه یابی گنج ها

تاريخ : 6 / 7 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود