فنگ شوی چیست؟(قسمت دوم)

treasure-book

یکی از مهمترین توصیه های فنگ شویی بیرون کردن انباشتگی ها از محل کار و زندگی مان است. به اطراف خود دقت کنید و ببینید چقدر چیزهای غیر ضروری دارید. ممکن است در ظاهر چیزی نشان داده نشود و محل کار و زندگی شما مرتب به نظر برسد ولی من چند جا را به شما می گویم تا دوری در آنها بزنید و قدری بیشتر دقت کنید:
۱٫ به داخل کشوها و کمدهای لباس خود نظری بیندازید. ببینید چقدر آشفتگی مشاهده می شود. اگر قرار بوده که فلان کشو برای یک تیپ لباس باشد، چقدر آن را رعایت کردید؟ چقدر لباسهای خود را قاطی و درهم و بی نظم قرار دادید؟
۲٫ داشبورد ماشین خود را باز کنید. چقدر کاست های غیر ضروری دارید که مدتها است آنها را گوش نکردید؟ چقدر قاب و قوطی اضافه، رسید برگهای جریمه و اشیاء بدردنخور در آن دارید؟
۳٫ به درون انباری منزل نگاهی بیندازید. آنجا چه خبر است؟ این یکی احتمالاً تعریف کردن ندارد!
۴٫ اگر در خانه میز تلویزیون دارید به آن دقت کنید. ممکن است روی آن دستگاه پخش ویدئو، DVD، یا امثال آن باشد. چقدر در اطراف آن چیزهای بدرد نخور و گرد و خاک مشاهده می کنید؟ پشت و زیر آن را چند وقت است پاک نکردید؟
۵٫ زیر تختخوابتان چه خبر است؟ شما شبها روی چقدر آشغال و خرت و پرت می خوابید؟
۶٫ اگر خانم هستید، کیف دستی خود را پشت و رو کنید و تمام محتویات آن را بیرون بریزید. اینجا چه خبر است؟
۷٫ کشوی میز کارتان را باز کنید. مخصوصاً کشوهای پایینی. به درون آنها نگاهی بیندازید.
۸٫ اگر کامپیوتر دارید به درون دایرکتوری های مختلف سری بزنید. بهتر است این کار را از روی قسمت درایوها انجام دهید. چقدر فایل های بدرد نخور، عکسهای بی مصرف، اسناد غیر ضروری دارید که می شود آنها را پاک کرد یا درون یک سی-دی یا فلاپی جا داد و گذاشت که دستگاه بیچاره نفس بکشد؟
۹٫ در یخچال خانه چقدر چیزهای بدردنخور دارید؟ مواد غذایی یا داروهایی که فکر کردید اگر در یخچال بمانند روزی بدرد می خورند ولی شاید در حال حاضر مصرف آنها باعث شود به دکتر و بیمارستان نیاز پیدا کنید!
۱۰٫ اگر در دستشویی منزل آینه هایی دارید که در درون کشوها و پشت آنها جایی برای قرار دادن وسایل اصلاح، شانه و امثال آنها وجود دارد، بد نیست آن را هم بررسی کنید. اشیاء غیر ضروری می تواند همه جا باشد.


خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: فنگ شوی چیست؟علوم غریبهفنگ شویی بیرون کردن انباشتگی ها

تاريخ : 4 / 7 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود