black-magic

بر اساس تحقیقات انجام شده اغلب طلسم ها وقتی برای شما نوشته می شود که کسی از شما دلخوری خاصی بصورت مستقیم یا غیر مستقیم پیدا می کند. معمولا این افراد آدم هایی هستند که از نظر قدرت مقابله با حقایق آدم های ضعیفی هستند و چون نمی توانند در مقابل شما و یا رفتارهای شما عکس العمل مناسبی انجام دهند و در مقابل شما احساس حقارت می کنند برای گرفتن انتقام به دعا نویسی و طلسم مبادرت می کنند.

طلسم ها بصورت های مختلف نوشته می شود رایج ترین آنها عبارتند از :

۱- دفن کردن یکی از لباس های شما (هر چه لباس زیر تر باشد اثرش بیشتر است)

     در این گونه طلسم ها بر روی لباس مفعول دعای مورد نظر خوانده شده و در جایی دفن می گردد. معمولا این نوع دعاها زمان دارند و پس از طی زمان گفته شده خود بخود باطل می شوند. اگر بهر دلیلی این لباس دفن شده از زیر خاک بیرون بیاید سحر باطل خواهد شد. برای همین بعضی از باطل کنندگان سحر می گویند که باید آنرا پیدا کرده و از زیر خاک بیرون بکشید.

۲- دفن کردن جزء مرده ای بدن شما که معمولا یا ناخن است و یا موی شما. آن هم مانند طلسم با لباس می باشد.

۳- خوراندن دعا با استفاده از یک چیز شیرین

    در بعضی مواقع دعا نویس ها مبادرت به دعا خوانی بر روی خوردنی شیرین مانند حلوا، شعله زرد و چیزهایی به شکل های گفته شده مبادرت می کنند فرد آن را خورده و طلسم می شود. برا باطل کردن آن باید آن دعا از جسم و تک تک سلول های فرد جدا شود .

۴- مامور کردن یک جن برای ایفای یک وظیفه

    در این نوع طلسم فرد دعانویس یک جن را مامور می کند که برای مدتی مشخص برای انجام ماموریت گفته شده همراه شما شده و نگذارد که تصمیم یا عمل شما محقق گردد. باطل کردن این طلسم ساده تر است چون خود جن اسیر است و می خواهد خود آزاد باشد و شما اگر بتوانید نیروهای مثبت زیادی در خود جمع کنید بطوریکه جن نتواند در کنار شما دوام پیدا کند یا می میرد و یا فرار می کند.

حالت های دیگری نیز است که جایز به گفتن آن در اینجا نیست.

 1471282_691182044228163_369200955_nسحر، جادو ، طلسم و دل سیاهی

     سحر و ساحران در طول تاریخ بشری از دیر باز وجود داشته اند و قرآن نیز به امر سحر و جادو اشاره کرده است و از آن به عنوان یک حقیقت و واقعیتی که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را از اجرا و مشغول شدن به این امور بازداشته است و یادآوری کرده است که ساحران جز با اذن الله کاری نمی توانند بکنند ( آیه ۱۰۲ و ۱۰۳ سوره البقره  و آیه ۴  سوره الفلق ) و از دیدگاه بسیاری از فقهای اسلامی، ساحران و جادوگران کافر می باشند.

     اما در هر صورت در اکثر جوامع عده ایی به عنوان ساحر و جادوگر به این کار زشت و حرام مشغول هستند و موجبات فساد، نزاع و جدایی را بین انسان ها فراهم می کنند. با توجه به اینکه سحر و جادو دارای تاثیر می باشد و عده ایی به این کار زشت مشغول هستند و عده ایی نیز توسط ساحران سحر شده اند، و به ضررهای فراوان جسمی، روحی و خانوادگی دچار شده اند، قضیه ی باطل کردن سحر دارای اهمیت دو چندان می باشد.

 باطل کردن سحر، جادو و طلسم

     عده ایی از ساحران با روش های غیر شرعی و زشت خود سحر و جادو را باطل می کنند تا از دو طرف سود ببرند و اموالی را صاحب شوند ، حال آنکه مراجعه به این ساحران برای ابطال سحر، جادو، طلسم، دل سیاهی و یا هر بیماری دیگری به علت روش های غیر شرعی و نادرست این ساحران ، از لحاظ شرعی حرام و ممنوع می باشد. در این میان روش درست و شرعی باطل کردن سحر ، استفاده از آیات قرآنی و اذکار نبوی و امور دیگری است که رسول الله صلی الله علیه و علی آله و سلم برای باطل کردن سحر به آن اشاره و ارشاد فرموده اند.

نشانه ها و عوارض سحر و جادو

     شخصی که سحر شده است به عنوان یک بیمار علائم و نشانه هایی بر او آشکار می شود که از خلال آن می توان فهمید که مورد سحر واقع شده است یا خیر. ما این نشانه ها را در ذیل می آوریم تا شما بتوانید در مرحله ی اولیه تشخیص دهید که آیا دچار بیماری شده اید یا نه؟

۱ـ طلسم:

     ساحران معمولا برای اجرای سحر از طلسم استفاده می کنند. طلسم عبارت است از نوشته ایی مرموز و متشکل از اعداد و حروف ناهماهنگ و نامفهوم و معمولا به صورت جدول که ساحر آن را بر روی کاغذ و یا شیئ دیگر می نویسد. در صورتی که کسی چنین چیزی که ممکن است در اشکال و اشیاء مختلف جاسازی شده باشد را مشاهده کند، احتمال اینکه وی مورد سحر واقع شده باشد زیاد است. این موارد ممکن است در محیط خانه،  اتاق، رختخواب، در درب ورودی منزل و یا در کوچه جلو درب منزل یافت شود.

۲ـ جدایی، بدبینی، تنفر و طلاق ناشی از دل سیاهی

   رایج ترین نوع  سحر، جدایی و دشمنی افکندن بین دو شخص می باشد، به گونه ایی که این دو شخص یا یکی از آنها به طور غیرطبیعی و غیرارادی از دیگری متنفر می شود، تا جایی که توانایی و تحمل دیدن وی را ندارد و وقتی که او را می بیند و یا هم سخن می شود به شدت دچار فشار روحی می شود، نفس هایش بند می آید، سردرد می گیرد، رنگش تغییر می کند و می خواهد هر چه سریع تر از او جدا شود و جالب اینکه خود نیز دلایل این همه تنفر و امور غیرطبیعی را نمی داند و متحیر می ماند که چرا نمی تواند طرف مقابل خود را تحمل کند. این نوع سحر معمولا بین زن و شوهر و یا دو نامزد صورت می گیرد و ممکن است بین فرزند و والدین و یا هر کس دیگری رخ دهد.

   524861_590480354298333_1236399330_n بسیاری از اوقات دو شریک زندگی، روابط خوب، سالم و گرمی دارند ولی به یکباره همه چیز به هم می خورد و همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند و فقط تنفر بی سبب، بی دلیل و بدون اراده ! در بین مردم این نوع سحر را دل سیاهی می نامند. بدین معنی که دل و قلب کسی را برای دیگری سیاه و تار نموده اند تا موجبات جدایی حاصل شود و معمولا این امور بوسیله ی دشمنان آن خانواده و یا اشخاص حسود و از طریق شخص ساحر صورت می گیرد. این نوع تنفر بی اراده معمولا نشانه های دیگری نیز دارد؛ به طور مثال زن شوهرش را به اشکال غیر طبیعی می بیند مثلا صورت شوهرش را مانند یک حیوان حقیقی می بیند. معمولا در این نوع سحر دو شخص در هنگام دور بودن از هم تنفری ندارند، اما به محض اینکه همدیگر را می بینند و یا هم صحبت می شوند، این نشانه ها ظاهر می شوند. مثلا تا زمانی که شوهر در مسافرت و یا خارج از منزل به سر می برد، زن هیچ نفرتی ندارد، اما به محض اینکه شوهر وارد خانه می شود همه ی این نشانه ها و مشکلات بدون اینکه زن بخواهد و بداند بر او عارض گشته و مشکلات شروع می شود.

۳ـ مشکلات جنسی ــ ناتوانی در روابط جنسی ــ اختلال در روابط جنسی

     یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد. ساحر بدین وسیله یکی از مهم ترین ویژگی های روابط بین زن و شوهر را مختل می کند، تا بدین وسیله بتواند به همان هدف خود که بروز مشکلات خانوادگی و جدایی و طلاق بین زن و شوهر است، دست یابد. در این نوع سحر زن یا شوهر به مشکلات جنسی غیر معمول و غیر متعارفی دچار می شوند، به گونه ایی که در اجرای اعمال جنسی به کلی ناتوان می شوند که به بعضی از انواع و آثار آن اشاره می کنیم. ممکن است زن ناخواسته از دخول و نزدیک شدن آلت تناسلی مرد به شرمگاهش ممانعت کند و سبب این کار هم ترس یا مشکلات روانی و یا سردی مزاج در امور جنسی از طرف زن نمی باشد، به گونه ایی که خود زن هم دلیل این امر را نمی داند. مثلا قبل از آمیزش به یکباره دو ران زن قفل می شود و به هم می چسبند و تحت هیچ نیرویی قابل بازشدن نیست و این امر به اراده ی زن نیست و زن علت آن را نمی داند. و یا اینکه زن به یکباره از آمیزش جنسی با شوهرش به طور کلی متنفر می شود. این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد . معمولا توسط کسانی که با این ازدواج مخالف و یا نسبت به داماد و عروس حسودی می کنند صورت می گیرد. این نوع از سحر بیشتر اوقات در شب اول عروسی اتفاق می افتد و ممکن است تا ماه ها ادامه یابد .

     ممکن است این نوع سحر برای مرد نیز رخ دهد، به طوری که توانایی کامل اعمال جنسی را به یکباره و بدون دلایل روانی و پزشکی از دست می دهد یا اینکه مرد در مراحل لمس کردن و بازی کردن با بدن زن مشکلی ندارد اما به محض اینکه قصد دخول می کند آلت تناسلی وی ناخواسته و بی دلیل از کار می افتد و هیچ گاه موفق به مهم ترین کار آمیزش جنسی یعنی دخول و انزال نمی شود که در این صورت رضایت طرفین حاصل نمی شود و زمینه برای بروز مشکلات خانوادگی و نهایتا جدایی و طلاق مهیا می شود.

در ضمن نازایی نیز یکی از عوارض یا نشانه های سحر و طلسم می باشد.

 ۴ـ مشکلات روانی و رفتاری و اختلال در روابط اجتماعی فرد

ممکن است فرد توسط سحر دچار ناراحتی های روانی و اعصاب و اختلال در روابط اجتماعی شود که از نشانه های آن موارد زیر است:

عصبانیت بیش از حد و بدون زمینه و بی دلیل

گرفتگی، انزوا، تنهایی و دوری جستن از دیگران

افسردگی شدید

   نکته ی قابل توجه اینست که این موارد می بایست یکباره و بدون دلیل بروز کند تا بتوان آن را جزء علامت احتمالی سحر دانست چون ممکن است این موارد دلایل دیگری غیر از سحر داشته باشند.

۵ـ مشکلات و بیماری های جسمی

   به وسیله ی سحر می توان در بدن شخص، بیماری های مختلفی ایجاد کرد و معمولا این بیماری ها توسط پزشکان قابل درمان نیستند چون علت اصلی این بیماری ها برای پزشکان نامشخص است. مواردی مانند:

کور شدن یکباره و بی دلیل

فلج شدن یکباره بعضی از اعضای بدن

کر و لال شدن بی دلیل و بدون زمینه ی قبلی

از جمله نمونه هایی است که ساحر ممکن است به وسیله ی سحر در شخص مورد نظر ایجاد کند.

934655_636106913069010_1419831363_nجن زدگی

    چنانچه در قرآن نیز بیان شده است “جن ها” موجوداتی شبیه انسان ها هستند که دیده نمی شوند اما آنها انسانها را می بینند. آنها زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی دارند، تشکیل خانواده می دهند، زندگیشان در این دنیا مثل انسان با تولد شروع و با مرگ پایان می یابد، بر روی همین زمین زندگی می کنند و انسان ها آنها را نمی بینند و آنها را احساس نمی کنند. جن ها به طور معمول و عادی در زندگی انسانها هیچ نوع دخالت و تصرفی نمی کنند، ولی در بعضی از حالات عده ایی از جن ها در زندگی گروهی از انسانها دخالت می کنند که این نوع تاثیر و دخالت دارای انواعی می باشد که در ادامه انواع، اسباب و نشانه های انسان جن زده را بیان می کنیم و نیاز به ذکر است که جن زدگی با سحر و جادو تفاوت دارد.

نشانه های انسان جن زده :

۱ـ  تشنج و صرع

     شخصی که توسط جن مورد حمله و ضرر قرار می گیرد، نشانه هایی در او ظاهر می شود که بیشتر اوقات به صورت تشنج یا همان صرع بروز می کند و شخص جن زده گاه و بیگاه دچار تشنج غیر معمول می شود و یا شخص یکباره و بدون سوابق پزشکی دچار تشنج شدید می شود و صرع در او به صورت کامل مشاهده می شود و مهم ترین نکته در این زمینه این است که این نوع تشنج و صرع هیچ نوع تفسیر پزشکی ندارد و پزشک علت این امر را نمی داند .

۲ـ دیوانگی و جنون

   ممکن است شخص جن زده به طور کلی عقل و هوش خود را یکباره از دست بدهد و به قول معروف دیوانه و یا مجنون نامیده می شود که این امر ممکن است از تاثیرات جن باشد.

۳ـ مشاهده امور عجیب و غریب در منزل

   هم چنین ممکن است جن به دلایل متفاوت در امور منزل و خانه شخص دخالت کند به طوری که شخص سر و صدای غیرمتعارفی در خانه بشنود و یا وسایل خانه به طور غریبی جا به جا شود و یا سنگ و اشیاء دیگری پرتاب شوند و اموری از این قبیل می توانند نشانه ی حضور جن باشند.

۴ـ بیماری های جسمی

    جن ممکن است بیماری های جسمی مانند درد شدید در بعضی از اعضای بدن و اختلالاتی مثل کوری و کر و لالی و … ایجاد کند. پدید آمدن ناگهانی و نامشخص بودن علت آن از لحاظ پزشکی مهم ترین نکته در این مشکلات است.

۵ـ  مشکلات های روحی روانی

    جن ممکن است موجبات مشکلات روحی همچون افسردگی شدید و رغبت به تنهایی و انزوا و عصبانی بودن را در شخص ایجاد کند.

۶ـ داشتن علاقه و ارتباط  شدید با دستشویی

     یکی از نشانه های جانبی در کنار نشانه های فوق این است که شخص جن زده بعد از اینکه به یکی یا بعضی از نشانه های بالا دچار شد، نشانه ی جانبی دیگری در او ظهور می کند و آن اینکه هنگام دستشویی رفتن مدت زیادی آنجا می ماند و یا بسیاری از اوقات در نزدیکی دستشویی می نشیند.

۷- نشانه های سحر

     جن می تواند مشکلاتی که توسط سحر به وجود می آید را در انسان ایجاد کند لذا همه نشانه ها سحر می تواند علامت جن زدگی نیز باشد.

155725_673803175966050_957528973_n 

علل دخالت جن در زندگی انسان ها

     جن ها به یکی از دلایل زیر در زندگی انسان ها دخالت می کنند و اسباب مشکلات را فراهم می کنند:

۱ـ  انتقام

    چنانکه گفتیم انسان ها، جن ها را نمی بینند، اما آنها ما را می بینند و به همین خاطر ممکن است انسانها ناخواسته به بعضی از جن ها یا اعضای خانواده آنها آسیبی وارد کنند، مثلا پا روی آنها بگذارند و یا … که در این صورت جن به خاطر انتقام در زندگی این شخص دخالت می کند و اسباب مشکلات را فراهم می کند.

 ۲ـ عشق و عاشق شدن

     جن ها هم مانند انسان ها متشکل از دو جنس نر و ماده هستند که به همین علت ممکن است جن عاشق انسانی شود و وارد بدن وی شود که در پی ورود جن به بدن انسان مشکلاتی پدید می آید.

۳ـ  شرارت جن

     جن ها همچون انسان ها دارای ادیان و عقاید مختلفی هستند و ممکن است مسلمان، مسیحی، یهودی و یا … باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند.

راه های باطل کردن سحر و جادو

     هر کس این آیه از سورهء الرحمن را ۷۰ مرتبه بر روی ظرف آبی بخواند و سپس با آن آب غسل کند هر کس هر سحری برای او کرده باشد باطل می شود باید توجه داشت که هنگامی که به وسیلهء این آب غسل میکنید تشت بزرگی در زیر خود بگذارید چون روی این آب قرآن خوانده شده پس نباید در راه آب یا جای کثیف ریخته شود وپس از غسل نیز می توان آن آب را در پای درخت یا در باغچه یا در رودخانه ریخت و اگر در مکانی سحر باشد مثلا کسی مغازه یا محلی را سحر کرده باشد میتوان پس از خواندن این آیه بر روی آب آن آب را در چهار گوش خانه یا مغازه یا آن محل ریخت ونیز این کار اجنه را هم دور میکند اکر از این آب به روی مصروع یا جن زده بپاشند فی لفور به حال آید . آیه این است : بسم الله الرحمن الرحیم ، یا معشرالجن والانس ان استطعتم ان تنفذوا من اقطار السماوات والارض فانفذوا لا تنفذون الا بسلطان ).

 ۱) استعاذه به خداوند و خواندن سوره ‏های فلق و ناس

۲) خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس

۳) دعا وتضرع به درگاه خداوند

۴) درخواست دعا از اولیای واقعی خداوند

۵) صدقه دادن

۶) خواندن آیت الکرسی

whitemagic1920_xthumb نتیجه گیری کلی :

۱) اول آنکه علوم غریبه و فراروانی و قدرت های مافوق وجود دارند .

۲) افراد اهل این پدیده ها هم وجود دارند که معمولا یک عده قلیلی از آنها انسان های خوب و پسندیده و خود ساخته و معنوی هستند و متاسفانه عده کثیری از آنها انسان های خود ساخته و معنوی نیستند و از این راه دکان باز کرده و مشغول کاسبی بوده و از جهل و نادانی و ضعف عده ای ترزق می کنند و طرفداران کور و کری هم دارند که خوشبختانه در کشور ما قاطعانه با این افراد برخورد می گردد.

۳) جادو و طلسم و دعا و ….. فقط روی افراد سست ایمان و ضعیف النفس و منفی و اهل خرافات جواب می دهند و افرادی که انسان های درستی هستند و با یاد و نام خای متعال و بر مبنای معنویت زندگی می کنند و در همه امور توکل و توجه شان به حضرت حق می باشد اساسا خداوند حافظ و پشتیبان آنهاست و از شر شیاطین انسانی و غیر انسانی محفوظ هستند.

۴) در همه حال بایستی درست و الهی زندگی کرد تا مشمول عنایات و رحمت عام و خاص الهی گردیم و در تک تک لحظات زندگی فقط و فقط خداوند متعال را لحاظ نموده و در جهت رضای حضرتش گام برداریم نه رضایت غیر و همیشه حضرتش را حافظ و پشتیبان خود تصور نماییم.

۵) در مصائب و مشکلات علاوه بر توکل به حضرت حق و طلب هدایت درونی و بیرونی ، از افراد متخصص و فرهیخته یاری و کمک بخواهیم.

۶) برای همه نیات و افکار خوبی داشته و خیرات و برکات الهی را در صورتی که به خیر و صلاحشان باشد مسئلت نماییم ( دعا برای غیر زمانی درست و ارزشمند است که از خداوند خیر و صلاح مخاطب را نیز مسئلت نماییم ).

۷) تمام انفاق ، نذر و نذورات ، صدقات ،قرض الحسنه ها و غیره و غیره باید مبتنی بر رضا و خشنودی  ” حضرت حق ” باشد نه رضایت سایرین و ریا و تزویر و حتی احساس خوبی ونیکی و ثواب !!!!

۸) مسائل خصوصی و خانوادگی را به هیچ احدی حتی نزدیکان و دوستان نگویید. اگر مشکل و یا چالشی دارید فقط و فقط آن را با مشاور و یا متخصص فرهیخته ( ترجیحا غریبه ) مطرح نمایید.

۹) موفقیت های بزرگ ، تجارب عالی ، لذت های ناب ، سفرهای عالی ، ….. و تمام نعمت ها و موهبت های الهی که نصیبتان می گردد را لزومی ندارد به کسی بگویید و یا نشان دهید.

۱۰) در حریم شخصی تان هر کسی را وارد نکنید. با هر کسی رفت و آمد خانوادگی نداشته باشید . هر لقمه و غذایی را نخورید!

نکته بسیار مهم :

    دوستان بسیاری با اینجانب تماس می گیرند و با خواندن مقاله فوق توقع سحر و جادو و باطل کردن دعا و طلسم و …. دارند !! بنده در ابتداء مقاله هم توضیح داده ام که مخاطبین این پدیده ها صرفا افراد ضعیف و فاقد ایمان و اعتقاد مستحکم می باشند لذا اگر شما دوست عزیز مشکلی هم اگر داشته باشید ، صرفا با برخورد عقلانی و معنوی قابل حل می باشد و اساسا بدنبال قصه های شیطانی و نفسانی( دعا ، جادو ، باطل کردن سحر و … ) نباشید.

 برای شما بهترین ها را از خداوند سبحان و متعال خواهانم.

تهیه و تنظیم از : دکتر علی واهب نیا

****************************************************

این سؤال چندین بار مطرح شد و هر بار پاسخ‌هایی برای آن درج شد که اگر در بخش جستجو در سایت کلماتی مانند «سحر – جادو و …» درج  وکلیک شود، در اختیار قرار می‌گیرد. اما نظر به شایع شدن مباحث «طلسم، سحر یا جادو»، نظر کاربران گرامی به نکات ذیل جلب می‌گردد:

البته که طلسم، سحر یا همان جادو وجود دارد. کلام وحی (آیات قرآن کریم) مستقیم به وجود این رفتارها تصریح دارد، منتهی باید به دو نکته‌ی بسیار مهم توجه شود:

نکته اول: در این عالم هیچ اتفاقی نمی‌افتد که «غیر علمی» و خارج از قوانین علیّت باشد، حتی معجزات انبیا علیهم‌السلام. چرا که عالم تجلی علم و حکمت الهی است. سحر و جادو نیز خارج از اصول، چارچوب و قوانین علمی نیستند.

گاهی علمی برای عموم قابل دسترسی و فراگیری است و گاهی شواهد و علایم آن علم مشهود نیست و فراگیری آن به غیر از علوم مقدماتی و حصولی، تمرین‌ها و مهارت‌های خاصی می‌خواهد؛ لذا چون کسب آن برای همه میسر نیست، به آن «علم غریبه» می‌گویند، مانند: کهانت، سیمیا، کیمیا، لیمیا، هیمیا …  و از جمله انواع سحر و جادو.

گاهی ساحرها یا رمال‌ها، علمی ندارند و کار خاصی نمی‌کنند و از علوم غریبه‌ای نیز برخوردار نیستند، بلکه فقط از عوامی و خرافه‌گرایی و زودباوری و تسلیم مردم سوء استفاده می‌کنند. در زمان حضرت عیسی علیه‌السلام، انواع بیماری‌های مسری و مهلک زیاد شده بود، لذا پزشکان ادعای اولوهیت می‌کردند.

نکته دوم: این که هر چند سحر و جادو و طلسم وجود دارد، اما هر گرفتاری یا گره‌ای دلیل نمی‌شود که منشأیی چون سحر یا طلسم داشته باشد. معمولاً بسیاری از مردم به سه دلیل گمان می‌کنند که لابد طلسم شده‌اند: اول این که بسیار از خود راضی و ممنون هستند و هیچ گمان نمی‌کنند که شاید برنامه‌ریزی غلط، برخورد خطا، ساده‌اندیشی، باورها و رفتارهای ناصحیح سبب بروز مشکل شده است و خلاصه علل برای پدید آمدن معلول فراهم نشده‌اند – دوم این که گروهی نه تنها از خود راضی، بلکه عوام نیز هستند و خیلی زود اسیر خرافه می‌شوند – و سوم این که گروهی تنبل نیز هستند. می‌گویند: لابد مشکل من معلول چند جمله‌ای است که کسی علیه من خوانده یا نوشته است! لذا برای رفع مشکلات و گره‌ها به دنبال چند جمله متقابل می‌گردند. دوست دارند مشکلات‌شان با یک وِرد خواندن و فوت کردن حل شود و مستلزم تعقل، تفکر و کار نباشد. بالاخره یک کاغذی به همراه داشتن، یک وردی را شبی صد بار خواندن و …، بسیار راحت‌تر از تفکر و عمل صالح است.

این معضل در قشر دختر خانم‌ها، به ویژه در رابطه با ازدواج بسیار بیشتر دیده می‌شود. می‌گویند: چون قیافه و هیکل دارم، خانواده‌ی خوبی هم ندارم، اما خواستگار ندارم، یا هر کس می‌آید دیگر بر نمی‌گردد، پس حتماً و قطعاً طلسم شده‌ام!

هر کسی گمان می‌کند که اگر خواستگار مناسبی ندارد و یا دارد، اما کارش به ازدواج ختم نمی‌شود، لابد سحر شده است! و هیچ نمی‌اندیشد که با توجه به بالا رفتن سن ازدواج، آیا بیش از هفتاد درصد دختران این جامعه سحر شده‌اند؟! یا اگر نزدیک به نیمی از ازدواج‌ها به طلاق می‌انجامد، از سحر است؟!

سحر و جادو در سیاست:

کاربرد سحر و جادو در سیاست و حکومت نیز بسیار بوده و هم چنان هست. فرعون به اطرافیان خود گفت: این موسی و برادرش هارون (علیهم‌السلام)، می‌خواهند شما را با «سحر» از سرزمین خود بیرون کنند «يُرِيدُ أَن يُخْرِجَكُم مِّنْ أَرْضِكُم بِسِحْرِهِ فَمَاذَا تَأْمُرُونَ – مى‏خواهد با سحر خود شما را از سرزمين‌تان بيرون كند اكنون چه راى مى‏دهيد (الشعراء، ۳۵)»؛ و سپس نیز برای غلبه بر آنها، ساحران را جمع کرد و مردم هم گفت شما نیز بیایید، تا با تشویق و همراهی شما، ساحران خودمان به غلبه برسند:

«فَجُمِعَ السَّحَرَةُ لِمِيقَاتِ يَوْمٍ مَّعْلُومٍ * فَجُمِعَ السَّحَرَةُ لِمِيقَاتِ يَوْمٍ مَّعْلُومٍ * لَعَلَّنَا نَتَّبِعُ السَّحَرَةَ إِن كَانُوا هُمُ الْغَالِبِين …» (الشعراء، ۳۸ به بعد)

ترجمه: پس ساحران براى موعد روزى معلوم گردآورى شدند * و به توده مردم گفته شد آيا شما هم جمع خواهيد شد * بدين اميد كه اگر ساحران غالب شدند از آنان پيروى كنيم.

*- امروزه نیز همین‌طور است. اساس کار فراماسون و شیطان‌پرستی، بر همان سحر و جادو استوار شده است و ما شاهدیم که با چه باور متعصبانه‌ای، علایم ماسونی را در لوگوی هر بانک، شرکت یا صنعت مهمی و حتی روی دلار به کار می‌برند، تا آن سحر در غلبه‌ی این سیاست یا محصول مؤثر افتد.

سحر و جادو در روابط خانوادگی:

خداوند متعال در قرآن کریم تصریح دارد که عده‌ای از دیوان (جنیّان) برخی از علوم غریبه را به انسان‌‌های کافر، مشرک، شیطان‌پرست و … یاد دادند تا فتنه کنند. متقابلاً فرشتگان نیز برخی از این علوم را به انسان‌های مؤمن یاد دادند، تا با این علم با آنها مقابله کنند، اما شرط کردند که در غیر جای خودش استفاده نکنند، منتهی برخی آنها در ایجاد اختلافات خانوادگی، به ویژه بین همسران به کار بردند:

«وَاتَّبَعُواْ مَا تَتْلُواْ الشَّيَاطِينُ عَلَى مُلْكِ سُلَيْمَانَ وَمَا كَفَرَ سُلَيْمَانُ وَلَكِنَّ الشَّيْاطِينَ كَفَرُواْ يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَمَا أُنزِلَ عَلَى الْمَلَكَيْنِ بِبَابِلَ هَارُوتَ وَمَارُوتَ وَمَا يُعَلِّمَانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّى يَقُولاَ إِنَّمَا نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلاَ تَكْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُمَا مَا يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَزَوْجِهِ وَمَا هُم بِضَآرِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللّهِ وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلاَ يَنفَعُهُمْ وَلَقَدْ عَلِمُواْ لَمَنِ اشْتَرَاهُ مَا لَهُ فِي الآخِرَةِ مِنْ خَلاَقٍ وَلَبِئْسَ مَا شَرَوْاْ بِهِ أَنفُسَهُمْ لَوْ كَانُواْ يَعْلَمُونَ» (البقره، ۱۰۲)

ترجمه: و آنچه را كه شيطان[صفت]ها در سلطنت‏سليمان خوانده [و درس گرفته] بودند پيروى كردند و سليمان كفر نورزيد ليكن آن شيطان[صفت]ها به كفر گراييدند كه به مردم سحر مى‏آموختند و [نيز از] آنچه بر آن دو فرشته هاروت و ماروت در بابل فرو فرستاده شده بود [پيروى كردند] با اينكه آن دو [فرشته] هيچ كس را تعليم [سحر] نمى‏كردند مگر آنكه [قبلا به او] مى‏گفتند ما [وسيله] آزمايشى [براى شما] هستيم پس زنهار كافر نشوى و[لى] آنها از آن دو [فرشته] چيزهايى مى‏آموختند كه به وسيله آن ميان مرد و همسرش جدايى بيفكنند هر چند بدون فرمان خدا نمى‏توانستند به وسيله آن به احدى زيان برسانند و [خلاصه] چيزى مى‏آموختند كه برايشان زيان داشت و سودى بديشان نمى‏رسانيد و قطعا [يهوديان] دريافته بودند كه هر كس خريدار اين [متاع] باشد در آخرت بهره‏اى ندارد وه كه چه بد بود آنچه به جان خريدنداگر مى‏دانستند.

جادوگر، رمال و اهل طلسم، موفق نمی‌شوند:

در همین آیه‌فوق تصریح شده است که آموزش و به کارگیری سحر، چیزی ضرر ندارد «وَيَتَعَلَّمُونَ مَا يَضُرُّهُمْ وَلاَ يَنفَعُهُمْ» و هم چنین تصریح دارد که «ساحر» هر جا برود، به فلاح نمی‌رسد. یعنی از هر راهی که وارد شود، نمی‌تواند پیروز و موفق شود «وَلَا يُفْلِحُ السَّاحِرُ حَيْثُ أَتی‌ (طه، ۶۹)».

پس اثر کار، پیروزی و موفقیت ساحر، جادوگر، اهل طلسم و …، فقط بستگی به عوامی و تسلیم طرف سحر قرار دارد و در آخر و جمع‌بندی نیز جز شکست و فلاکت چیزی حاصل نمی‌شود.

چگونگی ابطال سحر:

اگر فرمود دنبال آن نروید و موفقیتی ندارد، فقط برای ساحر و رمال نیست، بلکه هر کس با توجیه ابطال سحر، به دنبال سحر یا سحرباز برود نیز نتیجه نمی‌گیرد. این روش جز ضرر نتیجه‌ای ندارد. بسیار دیده شده که فرد دچار مشکلی شده و دیگری به او گفته که لابد سحر یا طلسمی علیه تو وجود دارد و کسی را به او معرفی کرده‌اند …، اما وی پس از رجوع، تازه به دام سحر یا طلسم این رمال افتاد و قبل از آن چنین مشکلی نداشت.

پس نیاز نیست که انسان اگر گمان دارد که هدف سحر، طلسم و وردهایی که متأسفانه نام «دعا» بر آن گذاشته‌اند، به سراغ اشخاصی چون سحربازها، رمال‌ها یا مثلاً دعانویس‌ها برود.

مخاطب «دعا» خداوند متعال است – مستجاب کننده دعا نیز خداوند متعال است و او نه تنها به این راه‌ها توصیه ننموده، بلکه به شدت منع نموده و پرهیز داده است و خود نیز محکوم و مقهور این بازی‌ها نمی‌شود.

دست یک مسلمان، برای مقابله با طلسم یا هر کار شیطانی دیگری پر است. فرمود:

«إِنَّهُ لَيْسَ لَهُ سُلْطَانٌ عَلَى الَّذِينَ آمَنُواْ وَعَلَى رَبِّهِمْ يَتَوَكَّلُون * إِنَّمَا سُلْطَانُهُ عَلَى الَّذِينَ يَتَوَلَّوْنَهُ وَالَّذِينَ هُم بِهِ مُشْرِكُونَ» (النحل، ۹۹ و ۱۰۰)

ترجمه: چرا كه او را بر كسانى كه ايمان آورده‏اند و بر پروردگارشان توكل مى‏كنند تسلطى نيست * تسلط او فقط بر كسانى است كه وى را به سرپرستى برمى‏گيرند و بر كسانى كه آنها به او [=خدا] شرك مى‏ورزند».

از همین دو آیه کریمه می‌آموزیم که «ایمان و توکل»، بهترین و قوی‌ترین و مطمئن‌ترین سپر و محافظ برای جلوگیری از تأثیر هر رفتار و وسوسه شیطانی، از جمله سحر است و می‌آموزیم که نپذیرفتن ولایت شیطانی، یعنی سرپرستی شیطانی، چه در اعتقاد و چه در عمل، خود مؤثرترین پادزهر و خنثی کننده‌ سحر است.

نماز اول وقت – اذان دادن با صدا (نه در دل یا زیر لب) – خواندن دو سوره «الفلق و الناس»، خواندن آیة‌الکرسی، به بازو بستن حرز امام جواد علیه‌السلام، خواندن دعای سیفی صغیر، صدقه و …، همه جلوی تأثیرات سوء سحر، جادو، طلسم و اوراد شیطانی را می‌گیرد و البته اگر احیاناً کسی نوشته‌ای، بسته‌ی طلسمی یا … پیدا کرد، نترسد و از دامن سحر به سحرباز و رمال پناه نبرد، بلکه به ایمان و توکل کامل، آن را بردار و در آب روان بیاندازد.

 



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: جادو، طلسم ،از کجا بفهمم جادو یا طلسم شدم یا نه ؟!!طلسم هاگنج ها

تاريخ : 30 / 6 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود