درک واقعيتهاي وجودی انسان

متافیزیک جديد و ساختار بدن انسان,درک واقعيتهاي وجودی انسان کالبدهای مرگ و زندگی

متافیزیک جديد و ساختار بدن انسان

در اينجا يک تحليل خيلي خوب از وجود انسان صورت مي گيرد که خواهش میکنم بدقت آنرا مطالعه کنيد. در اينجا خيلي از واقعيتهاي وجودي انسان درک مي شود. پس با فکر باز اين  مطالب را بخوانيد و بخوبي در آن تامل کنيد. اگر ما اين کالبدها را خوب بشناسیم درباره مرگ و زندگي به واقعيتهاي ملموسي دست مي يابيم که زواياي تا يک را براي ما روشن میکند .

قبل از هر چيز باید بگویم که دو نوع انرژي زميني و کيهاني اولي از طريق چاکراهاي پا و دومي از طريق چاکراي تاج وارد کالبدهاي انساني مي شوند و در قسمت قلب به يکديگر مي پيوندند و سپس بسوي دستها ، پاها و انگشتان جريان مي يابند.

انرژي اي  که از بالا وارد مي شود ترکيبي  از انرژي مثبت و منفي است و لذا حالت خنثي و خالص دارد(اصطلاحا” انرژي بودايي) و آنکه از پاها وارد مي شود داراي قطب منفي در پاي چپ و قطب مثبت در پاي راست است .

اين  انرژي ها باید از کالبدهاي مختلف انسان (که شرح آنرا مي آور م ) عبور کنند تا به سطح خاصي برسند و بعد مورد استفاده بدن قرار گيرند.

همانطور که در کالبدهاي جسماني ما ، خون از طريق  رگها و مويرگها هدايت مي  شود ، در کالبدهاي انرژيک هم پرانا از طريق  کا نالهاي انرژي يا اصطلاحا” ((نادي ها)) عبور میکند . از نظر فیزیکیبا افزايش فشار خون و کلسترول ، ديواره رگها آسيب مي بينند و ناهمواريهايي  در لا ه دروني رگها ايجاد مي شود و همين  ناهمواريها سبب جمع شدن ذرات چربي شناور در خون مي شوند. اين ذرات به شکل پلاک جمع شده و سپس در خون شناور مي گردند و سبب ايجاد لخته  و انسداد رگها و در نتيجه ناتواني و عدم کارکرد عضوي خاص يا نهایتا ” سکته مي گردند. از نظر انر يک هم ، در صورت جريان بيش از حد پرانا يا وجود ناخالصي در آن ، در نادي ها انسداد انرژي بوجود مي آيد و در صورت عدم معالجه بهنگام منجر به آسيب هاي جدي و گاها” از کار افتادن برخي چاکراها مي گردند و نهایتا ” مرگ راسبب مي شوند.

بايد گفت که کالبدهاي فیزیکی و انرژيک داراي تاثير متقابل هستند . اگر حتي يک سلول بدن با يک ارتعاش ناهماهنگ عمل کند ، تمام دامنه الکترومغناطیسی را تحت تاثير قرار مي دهد. به همين  صورت اگر هر کدام از کالبدهاي انرژيک با ارتعاشي ناهمگون فعاليت کند ، به عضو فیزیکی مربوطه آسيب خواهد رسيد.

در متافیزیک جدید بدن انسان از ١٢ کالبد مجزا تشکيل شده است که با هم عمل مي کنند تا بدن کل یازدهم را تشکيل دهند. اين  کالبدها را مطابق  شکل  زير مي  توان  به  چهار گروه سه  تايي تقسيم  نمود. در تصوير زیرچاکراها و سطوح کالبدهاي مختلف در انسان را ملاحظه مي کنيد.

اگر کسي بخواهد هر کدام از اين  کالبدها را ببيند باید با سطح ارتعاسي متناسب با آن کالبد يکي شود. به رنگهاي سطوح پايينتر نسبت به سطوح بالاتر توجه کنيد. توجه شود که متناسب با هر کالبد ، چاکرايي هماهنگ از نظر ارتعاشي با آن کالبد وجود دارد که سطح انرژي مربوط به ان کالبد را فراهم میکند  يا انرژی های اضافي مربوط به آن کالبد را به بيرون ساطع مي  کند (شعاعهاي انرژي ) .اين  همان نقشي است که چاکرا در قبال کالبدها دارد. يعني  گرفتن و ايجاد انرژي متناسب با کالبد مربوطه و بيرون فرستادن انرژي اضافه . مطالب تخصصي تري هم در باب چاکرا وجود دارد که در مقاله اي ديگر آنرا بررسي خواهیم  نمود.

١-کالبدهاي فیزیکی

 

 

کالبد فیزیکی از سه کالبد جداگانه تشکيل شده است . هر کدام از اين کالبدها در سطح ارتعاشي خود قرار دارند و بر اساس همين درجات ارتعاشي خود تقسیم بندي شده اند. همه ما با بدن فیزیکی آشنا هستيم . در واقع چگالترین و فشرده ترین و کم ارتعاشی ترین کالبدها همان کالبد مادي و فیزیکی است . اين بدن فیزیکی ما را به بعد سوم (بعد حجمي ) وصل میکند  و ما را قادر به حرکت و کسب تجربه از دنياي بيرون میکند. اين پوسته ضخیم بعنوان حفاظ ما نسبت به دنياي بيرون است . جسم فيزيکي شخصيت و هويتي جز خوردن و خوابيدن ندارد.

١-١ کالبد اتريک پايينتر

در کنار بدن فیزیکی دنس و زمخت ، دو کالبد ديگر با سطوح ارتعاشي مختلف وجود دارند که قدم به قدم همراه انسان هستند. يکي از اين کالبدها، کالبد جنسي (ذچس ش حژ) ناميده مي شود که در زبان آلماني به آن ژحخ س چخ ذژحززرأ يا دوبل (حذح س رأ) مي گويند. اصطلاح ديگر آن همزاد اختري  (حذح س رأ ح خژحخس ء) مي  باشد. همانطور که از شکل مشاهده مي شود اين  کالبد  مرکز ارتعاشي کالبدهاي فیزیکی شناخته  مي شود و شخصيت  فرد را شکل  مي دهد. تمام احساسات فرو خورده و تفکرات شرطي شده در اين  کالبد ذخيره مي  گردد. بعدا” توضيح  خواهم داد که اين  احساسات و تفکرات رفلکسي چگونه سازمان  انديشه منطقي را تحت تاثير قرار مي دهد و سبب ايجاد انحراف زياد از منطق و روح موضوع مي گردد. در افراد اصطلاحا” ذچس ش حژ ، اين مرکز نقش عمده اي در فعاليتهاي آنها دارد يکده ها يا اتاقهاي چت  اينترنت جهت چت با جنس مخالف و ابراز احساسات نسبت به وي، اين کالبد اين افراد را ارضا میکند . هنگامي که فرد رشد و تکامل پيدا میکند  بيشتر با بدنهاي با ارتعاش بالاتر هماهنگ مي شود. در اين حالت هورمونهايي که فعاليت جنسي ما را کنترل مي کنند ، کاهش مي يابد واين فرد را قادر به کشف بخشهاي ((باشعورتر)) ذهن و روح ي سازد.

البته نباید افرادي را که احساس بي ميلي جنسي ي کنند (سرد مزاجها) جزو گروه افراد تکامل يافته دانست . در چنين افرادي يک حس ريلکس و خونسردي توسعه مي يابد يک حس بي علاقگي و نه انفصال ) . چنين  افرادي از نظر کالبد اتريک پايينتر ضعيف و تکامل نيافته هستند.

١-٢ کالبد اتريک بالاتر

سومين کالبد اصطلاحا” فیزیکی، ((کالبد اتريک بالاتر)) يا ((جسم الکتر کي )) مي باشد. اين کالبد نيروي يات را پردازش میکند  و سبب دوام زندگي و نيز سلامت فرد مي گردد. اين کالبد در هنگام شب ، وقتي که فرد به خواب مي رود شارژ مي شود . در اينجا دوحالت جالب را که براي شما حتما” پيش آمده شرح مي دهيم . حتما” ب ايتان پيش آمده که روزي پرکار داشته باش د و شب هنگام هم خيلي خسته شده باشيد. در اين حالت که تازه وارد حالت چرت زدن مي شو د ، ممکن است يک حس غريب اصطلاحا” ((پرش ناگهاني از خواب ))  را تجربه کرده باش د. (گاها” همراه با يک صداي بلند).توجه کنيد که اين  حالت را با حالت به اصطلاح خودمان “بختک ” که در ادامه آنرا توضيح مي دهيم  اشتباه نگيريد. علت اين پديده خروج نابهنگام ((جسم الکتر کي )) فرد است که جهت شارژ دوباره و کسب انرژي قبل از اينکه در خواب به سطح عميق برس د خارج مي شود. اين امر سبب ايجاد شوک در کالبد دنس فیزیکیمي گردد ، چون اصولا” سطح ارتعاشي کالبد زمخت خيلي پايينتر از کالبد الکتر کي است که اين امر سبب بازگشت اين کالبد به بدن مي گردد (به حالت تطابق ) که در اين حالت فرد با حالت لرزه بيدار ي شود.

اما حالت ديگر که حالت ژخژش ذچژچپ ((فلج ،بختک خودمان )) است که باز هم خيلي ها تجربه کرده اند. فرد در اين حالت به هيچ وجه نمي تواند حرکت کند چون در اين حالت اصلا” در سطح جسم فيزيکي نيست . اين حالت گاها” با صداي باد شديد همراه است . اين در واقع شروع حالتي است که ما به آن فرافکني کالبد اختري ررخس ح حدرژپ ذچژس ژآ ي گوييم . در اين حالت فرد مي تواند آرامش خود را حفظ کند و اجازه دهد که تجربه اتفاق بيافتد. اين حالت براي خود من هم البته بصورت

 

 

غير ارادي پيش آمده که منجر به برونفکني البته نه کاملا” آگاهانه شد (آ يخته با تصورات ) که در اين  حالت خود را در نزديکي سقف يافتم و بعد بطرف پايين اتاق حرکت کردم .

گاها” در طول رويابيني هم ممکن است که فرد ناگهان خودآگاه شود ولي چون در اينحالت فرد در سطح ارتعاشي مناسب قرار دارد نمي ترسد و ناگهان از خواب نمي پرد که اين مورد را هم البته بصورت محدود تجربه کرده ام . اگر فرد دقت کند يک احساس لذت بيش از حد میکند . روي بينان ورزيده اصطلاحا” افرادي هستند که بطور ارادي قادر به کنترل خوابهاي خود و درک تجربيات خواب بصورت واضح هستند که اين خود جاي بحث فراوان دارد.

متافيزيک جدید و ساختار بدن انسان (٢

بعد از مرگ جسم فیزیکی، هنگامي که روح از سطح فیزیکیخارج مي گردد ، ((جسم اتريک پايينتر)) چند روز بعد از مرگ فيزيکي از بين مي رود. اين همان کالبدي است که گاها” افراد بعد از فوت نزديکان يا ع يزان خود مشاهده مي کنند. اگر روح تکامل نيافته باشد يا بطور غ ر معمول وابسته به فعاليتهاي جنسي باشد ، علاقه روح به ((کالبد اتريک پايينتر)) مي تواند مشکلات دردنا کي  را براي  روح  ايجاد  کند  که  در مبحثي ديگر  به  بحث  پيرامون  آن  خواهيم  پرداخت . اما آنچه  که ((س ژرخئ )) يا شبح  ناميده مي  شود ترکيب  جسم اتريک بالاتر و پايينتر است . اين  اتحاد کالبد اتريک روح در صورت وابستگي روح مي تواند حتي تا سالها ادامه داشته باشد و روح را در سطوح پايين نگه دارد و اجازه پيشرفت روح بعد از مرگ را ندهد.

بالاخره اينکه سلامت بدن اتريک بي نهايت براي سلامت کلي بدن مهم است .

٢-کالبد ذهني

در ادامه به ((کالبد ذهني )) مي رس م که در واقع به افکار و برنامه ريزيها مرتبط است . افکار، اعتقادات ، کشف و شهود ، عقل و منطق همه زاييده اين کالبد هستند. اين کالبد هم از سه کالبد مجزا تشک ل شده است .

٢-١ کالبد ذهني پايينتر

در اينجا ما به واقعيتها و تصاویر موجود در جهان خلقت توجه مي کنيم . اين کالبد شب ه کامپيوتري است که با سرعت نور کار میکند  و کارکرد آن در مرد بيش از زن است . تواناييهاي شگرفي را که دانشمندان متفکر و کودکان نابغه به نمايش مي گذارند مربوط به همانکالبد است .

٢-٢ کالبد ذهني بالاتر

((کالبد ذهني بالاتر)) با ارتعاشي بالاتر از کالبدهاي پيشين است . در واقع بخشي از خود به فرم ((اگو)) است .با اين کالبد ما مي  آموزيم  که چگونه قضاوت کنيم  و نيز توان تميز و تشخيص را به فرد مي دهد. اين  کالبد داراي ادراکي به مراتب مستق م تر از کالبد ذهني پايينتر است . اين کالبد ما را قادر مي سازد تا بدون تجز ه و تحليل منطق ، مسا ل را بطور مستقيم درک کنيم . افرادي که به درجه مهارت و استادي در کاري رسيده اند با گذشت زمان آموخته اند که چگونه از اين  کالبد استفاده کنند.

افراد اصطلاحا” سخت سر که به حرف کسي گوش نمي دهند و فقط عقا د بسته خودشان را قبول دارند داراي کالبد ذهني اي  به رنگ شيري  رنگ هستند که در اين  حالت کالبد ذهني ساختار نسبتا” نفوذناپذيري  دارد .هر چقدر فرد روشنفکرتر و آگاهتر باشد رنگ اين کالبد هم روشنتر است .

تفاوت کالبد ذهني پايينتر با کالبد هاي ذهني بالاتر و کالبد روحي

اين تفاوت ناشي از تفاوت دو نوع تفکر است .البته در مورد کالبد روحي در سطور بعد سخن خواهیم  گفت .اين دو نوع تفکر به

قرار زیرهستند :

 ١-تفکر خطي

 

 

٢-تفکر روحاني

نوع اول همانطور که پيشتر هم گفتيم  توسط کالبد ذهني پايينتر صورت مي گيرد. فرآيند تفکر خطي شيوه تفکر خيلي  از انسانهاست که حقيقت و روح موضوع در آن دچار انحراف مي شود. فرآيند ها را به صورت دو نمودار در شکل زیرنشان داده ام : (براي بزرگتر ديدن نمودار روي آن کليک کنيد.)

الف -تفکر خطي

همانطور که از نمودار پيداست ، ابتدا ما بایدريافت توسط حواس ظاهري خود مواجه هستي . در اينجا کالبد اتريک پايينتر همانطور که قبلا” ذکر شد بعنوان واسطه بين کالبد فیزیکیو کالبدهاي با ارتعاش بالاتر عمل میکند  و اطلاعات دريافتي را به سطح اختري (کالبد اتريک بالاتر) مي  رساند.همانطور که پيشتر ق د کرديم  ، تمام موارد شرطي شده و احساسات فرد توسط سطوح اتريک با اطلاعات ترکيب ي شود .توسط اين کالبد ، اطلاعات به احساسات تبديل ي شوند.حالا اطلاعات به کالبد ذهني ارسال مي شود و درنهايت افکار به کلام درمي آين .توجه شود که در اين شيوه تفکر، بخاطر تاثير سطح اتريک اطلاعات بارها تحريف مي شود .در اينحالت تصميمات بيشتر با توجه به احساسات تجربه شده قبلي اخذ مي شوند. پس مي بيينم  که اين  منطق يک منطق واقعي نيست .ممکن است فرد ادعا کند که منطقي است ولي با توجه به موارد ذکر شده  اينطور نيست و تا حدود زيادي از منطق خارج است .

 ب -تفکر روحي

در اينحالت اطلاعات بصورت کشف و شهود از چاکراي تاج وارد مي شود ،توسط کالبد ذهني د يافت مي شود و بعد تبديل به کلام مي شود. اين شيوه تفکر يک انسان روحي واقعي است . اين شيوه تفکر بر خلاف تفکر خطي ، طبيعت و روح حقيقي امور را نشان مي دهد.

در اينجا بگذاريد يک واقعيت را روشن کنيم . در اينجا يک سوال را مطرح مي کن م :   پرتوجوچگونه در نهايت به خويشتن متعال مي رسد ؟

پاسخ آن با توجه به مواد گفته شده روشن است . فردي به خويشتن واقعي و حقيقت متعال مي رسد که کالبد ذهني وي کاملا” پيشرفته باشد. در اينحالت کالبد ذهني آيينه روح است . تا کالبد ذهني تصف ه نشود نمي توان خويشتن خ يش را

شناخت . در واقع مي توان گفت که :

((از طريق ارتباط چاکراي سوم با چاکراي تاج مي توان به بالاتر ن اوکتاو بدن ذهني دست يافت .))

٣-کالبد روحي

کالبد روحي را هم علاوه بر خود  به دو کالبد مجزا مي توان تقسیمنمود.اين کالبد مبين حالات روحي است . رنگ آن بنفش است .

٣-١ کالبد اتفا ي

نخستين بخش از کالبد روحي مرکب ، ((کالبد اتفاقي )) است . اين کالبد را بعنوان کلبد خواب بدون رويا ي باشد و وقتي فرد درآن قرار مي گيرد در حالت نسيان  و تار کي کامل خواهد بود . در اين  حالت فرد احساس نمیکند  که چه کسي يا چه چيزي است . احساس پوچي و خلا کامل است . فرد وقتي در اکورد آن قرار بگيرد حضور مکاني و زماني خود را از دست مي دهد. احساس لذت بيش از حد و نيز احساس توان انجام هر کاري مربوط به اين کالبد است .

در حالتي که ارتعاش اين کالبد دچار مشکل باشد فرد گرفتار افسردگي شد د و گ جي مي شود. در شرايط افسردگي شديد يک رنگ ارغواني تيره اطراف چشمها را احاطه میکند  که بکمک روشن بينان قابل رويت است .

٣-٢ کالبد علي (سببي )

 

 

دومين  بخش از کالبد روحي مرکب ، ((کالبد روحي عل (سببي ))) است که بالاترين  فرکانس انرژي را در ميان  کالبدهاي انرژيک داراست .اين کالبد همان چيزي است که فرويد به آن ((سوپر ايگو)) يا فراخود مي گفت .

در افرادي که به لحاظ روحي در سطح پيشرفته اي قرار دارند ، هاله مربوط به اين کالبد بطرز شگفت آوري گسترده است .

اين افراد اصطلاحا” داراي قدرت ((نفوذ)) هستند  و داراي توانايي تغي ر اتمسفر مي باشند که اصطلاحا” نور و برکت مرشد است .

يکي از مريدان ق يس بزرگ سوامي موکتاناندا مي گو د : “…بابا موکتاناندا در تالار ي کوچک نشسته بود .من کاملا” بدور از تواضع کف دستانم را بعنوان تهنيت برهم نهادم و در کنار پارسايان همراه وي روي زم ن نشستم . با با سرگرم گفتگو بود و حتي نگاهي هم به من نکرد ، ولي يکباره متوجه شدم که تحت تاثير نيرويي مرموز محيط تغي ر کرده و من هم به مراقبه يا انديشه اي عميق فرورفتم …”.

اين کالبد در کالبد ديگري به نام کالبد محافظ  که اصطلاحا”(( مرواريد آبي )) است قرار گرفته . اين کالبد محافظ روح را به بعد چهارم وصل میکند  و در واقع “مرکب ” روح است .

حالات انسان و تغييرات هاله

در اينجا بحث جالبي را آغاز ممیکنم.

بر اساس روش أث ئ)ررخس چشخذچس ژخس حخ ژچخح ژخحع  ژچخ ) کرليان  که  طي آن  تشعشع  خروجي از اجسام  به تصویر کشيده مي شود به مرور ابزارهاي أث ئ رو به توسعه نهادند که طي آن انسان توانست به تصاویر منحصر به فرد

أث ئ دست يابد.

ابزارهايي  چون  ٢-أت ئآ  (که  توسط  سخرچذرت  خح خسرززخذخخز  سچذژخرچس ت  ابداع  گرديد  ) و  نيز وسيله

چژحذچح -أث ئ    (که  توسط  پروفسور   خح خسحخخ ژرحئ  رخس رچس ژررب  ابداع  گرديد  )  در  کلي يکها  و آزمايشگاههاي مختلف مورد استفاده دارند و آزمايشگران را قادر به مشاهده تصاویر منحصر به فردي از هاله انسان میکند .

در اينجا لازم ديدم تا چند تصویر جالب که توسط اين ابزارها گرفته شده بياورم . البته قبل از آن ذکر چند نکته لازم است :

١-معمولا” در يک فرد سالم تشعشع چاکراي تاج (رسرژح ) بصورت کامل و پيوسته است . بصورت تشعشع نور پر و هارمونيک

٢-تشعشعات نامنظم عتغييرات در چاکراي تاج -ظهور برآمدگيهاي کروي و ديگر انواع آن و همچن ن غلظت و تراکم بيش از حد چاکراي تاج همگي گواه بر نقصان در عملکرد سيستمهاي ارگانيسم انسان هستند.

٣-ترکيب و ساختمان تشعشعات خروجي از انسان خيلي پيچيده است . در واقع ترکيب آن مطابق با سه ماهيت وجودي انسان يعني جسمي -ذهني و اختري مي باشد. بنابراين حالتهاي احساسي -جسمي عخواب و رويا مي تواند بر رنگ اين تشعشعات خروجي اثر بگذارد.

٤-ثابت شده که وقتي فرد به فکر تعدي از يک قانون يا تهد د و از اين قب ل امور برمي آيد رنگ قرمز در تشعشع خروجي از فرد ظاهر مي شود که در تصاوير زیرملاحظه خواهید نمود. و اين عامل مي تواند ميزان انرژي را بشدت کاهش داده و سبب  ايجاد ماهيتهاي منفي و بيماري گردد.

٥-دانشمندان دريافته اند که حتي يک فکر آني و زودگذر که به مخيله انسان بيايد مي تواند رنگ کل هاله را تحت تاثير قرار

دهد.

 

 

٦-افکار منفي فرد طبق قاعده “بومرنگ ” به خود وي بلکه با اثري دوچندان برمي گردد. البته فرد خودش اينرا درک نمیکند  اما ابزارها و وسايل موجود اين را نشان داده و اثبات کرده اند.بسا بيماريهايي که اينگونه ايجاد مي شود ولي در ابتدا فرد متوجه نمي شود و براي ايجاد اثرات فيزيکي بيماري نياز به گذر زمان است

در صورتي که فرد تفکرات مثبت داشته باشد اين  بازتابهاي مثبت با اثري بيشتر به خود وي بازمي گردند. بنابراين  تئوري قدرت افکار زمينه کاملا” علمي و اثبات شده دارد.

در تصویر فوق اثر آب برقدرت و نيروي فرد را ملاحظه مي کنيد. در تصویر اول سمت چپ هاله شخص مورد آزمايش را مي بيين د . حالا در تصویر وسط  بعد از خوردن آب معمولي تغييرات ايجاد شده در هاله را مشاهده مي کنيد. هاله اطراف سر و کتف و پاها را ملاحظه میکند  که کمي بهتر شده . حالا در تصویر آخر تغييرات ارا ي آزمايش شونده را بعد از خوردن آب معدني مشاهده مي کنيد. بهبود شکل هاله کاملا” محسوس است

در اينجا هم تصویر اراي اطراف يک پسر بچه را مشاهده مي فرماييد. از سمت چپ تصویر اول بچه را در حالت عادي مي بینیم. در تصویر وسطي هاله اطراف بچه را هنگام درگيري و تضاد و شلوغ بازي ملاحظه مي کنيد. در تصویر آخر هم هاله بچه را در حالت هماهنگي و آرامش مي بيندي.

توضيح : در اينجا به وضوح اثر تفکر منفي را خواهيم ديد. واقعا” چرا مرتبا” مي گويند که در مورد ديگران مثبت فکر کنيد؟ تفکرات تلافي جويانه و منفي را کنار بگذاريد؟ در اينجا شخص عامل يک تفکر منفي را به سمت يک گياه ي فرستد. ببيندي رنگ قرمزدر جريان بنفش فکري  چگونه فرستاده شده و چگونه گياه را احاطه کرده است .

١-تشعشعات اطراف سرعامل قبل از عمل

٢-لايه اي از تشعشع بنفش بعد از ارسال فکري با اين مضمون : ” تورا قطع میکنم”

٣-د يافت ايده ارسال شده توسط گياه . افزايش رنگ قرمز را مي توان ديد.

اين عکس هم توسط ٢-أت ئآ  برداشته شده :

١-تشعشعات اطراف سر انگشتان يک فرد بعد از ن ايش يا نماز

٢-تشعشعات اطراف سر انگشتان همان فرد قبل از ن ايش

 ١-تشعشعات اطراف سرانگشتان يک فرد در حال آرامش و هارموني

٢-تشعشعات اطراف سرانگشتان همان فرد در شرايط استرس

در تصاویر فوق تشعشعات اطراف فرد بعد از دعا (يا نماز) مشاهده مي کنيد :

از سمت چپ :١ اراي فرد قبل از آزمايش    ٢-اراي فرد در زمان دعا ي ذهني (تقاضاي ذهني از خداوند)

٣ -اراي فرد در حال دعا براي خود (به افزايش تشعشع و نظم ارا توجه کنيد)

٤-اراي فرد در حال دعا براي صلح جهاني

٥-اراي همان فرد ٤ ساعت بعد از آزمايش

 در اين  تصويرسمت چپ اراي يک  فرد را ملاحظه مي کني . در تصویر راست اراي  همان فرد در حال آواز خواندن را مشاهده مي کنيد. اين تصاویر بکمک يستم تصویر ساز ارا  گرفته شده است .

تصویر ساز ارتعاش ارا-چاکرا با سنسور بيو يدبک

کاربرد عملي

 اگر براي اولين بار فردي به شما مراجعه کند و شما با سيستم  هاله وي را اسکن کرده پرينت بگيريد وي از اينکه شما با يک پرينت از هاله و چاکراهاي وي به خصوصيات شخصيتي وي پي برده ايد بشدت متعجب خواهد شد. اين را مي توان بعنوان يک سوال مطرح کرد

 

 

چگونه ي توان به شخصيت و ويژگيهاي رواني -جسماني سوژه پي برد؟

در پاسخ به اين سوال به ذکر يک مثال عملي و جالب مي پردازيم :

 

 نام سوژه : سوسن -٣٥ ساله

سوسن بوسيله شخص عامل نسبت به سيستم اطلاعاتي پيدا میکند  .حالا در جلوي مانيتور ح ز (يا جلوي دوربين )مي نشيند

.از وي خواسته مي شود که دست چپ خود را روي بيوسنسور قرار دهد و براي لحظاتي در حالت ريلاکس باشد. در اين حالت تصوير هاله و چاکراهاي وي روي مانيتور نمايان مي گردد و جهت آناليز رنگ -توانايي و سلامت چاکراها و ميزان انرژي زيستي و غيرو از آن پرينت گرفته مي شود. اين تصوير در شکل زير آورده شده است .

١-پروف ل شخصيي

مطابق شکل , رنگ سبزي که بدن را احاطه کرده ويژگي  شخصيتي  سوسن را بيان مي  کند. رنگ سبز نشاندهنده خيلي اجتماعي بودن , فص ح بودن , برونگرا و اهل رفيق بازي بودن مي باشد.

٢-نوع فعاليت بر اساس “ارا”

رنگهاي زرد و نارنجي در بيرون فيلد انرژي نشاندهنده فعاليت فکري بالاست . همچنين نشاندهنده اضطراب و بي قراري در زندگي هم مي باشد.

٣-فعاليت چاکراها

مراکز انرژي سوسن در شکل زياد داراي هارموني و هماهنگي نيستند. همانطور که ملاحظه مي شود بيشتر فعاليت سوسن در چاکراي خورشيدي (ماني پورا چاکرا) و نيز قفسه سينه (چاکراي قلب ) متمرکز شده است اينها مراکزي هستند که بيش از حد فعال (حسخس ح چژحسر) هستند و نياز به تخليه و بالانس دارند. چاکراي خورش دي سوسن خيلي زياد تهييج و تحريک شده و نشاندهنده اين  است که معده وي بنحوي غذا را هضم نمیکند  .علايم  مربوطه همچنين مي  توانند سيستم لنفاوي و يا ضعف و قوت کليه ها را نشان دهند.

تمرکز و تجمع روي مرکز سينه نشاندهنده اين است که ششها , کتف و بازوها از نظر فیزیکیداراي تنش مي باشند

چاکراي سر (ساهاسرارا) سوسن خيلي قوي و روشن نيست که نشاندهنده فقدان ريلکسيشن , آرامش و همچنين نبود بصيرت و شهود است . اين ناحيه باید حتما” شارژ شود.

همچن ن شکل چاکراي ريشه (مولادهارا) بيانگر کم بودن انرژي زندگي است و باید متعادل گردد.

 ٤-ميزان تنش – يلاکس شن

گرافهاي زيس ي سوسن وجود مقداري تنش فیزیکیو عدم تعادل احساسي (بطور شديد) را نشان مي دهد.

 ٥-معالجه هارمونيکي و نتيجه

بر اساس تصوير ارا-چاکرا درمانگر معالجه اي را مطابق رزونانس و ارتعاش چاکرا تجويز میکند :  رايحه توان بخش اراي آبي

موزيک طبيعت

درمان با رنگ آبي

معالجات اضافي شب ه ماسا ژ دادن , ر کي و غيرو که بر کتف و شانه ها متمرکز مي گردد.

معالجه و درمان ارا-چاکرا

 اين معالجه ترکيي است از دو تکنيک منحصر به فرد و مجزا:

 ١)    يستم تصويرگر رزونانس ارا-چاکرا

 

 

٢)    شفاي رنگي , رايحه اي يا صوتي

روند معالجه خيلي ساده است .در اينجا بصورت خلاصه به آن اشاره مي شود :

 

 ١-ارزيابي ارتعاش ارا-چاکرا

پرينت از ارا-چاکرا

سنجش و يافتن نقاط ضعيف و ترج ح درمان رنگي , رايحه اي يا صوتي

٢-درمان ارتعاش ارا-چاکرا

در اين مرحله بيمار روي يک صندلي راحت قرار مي گيرد و معالج يکي از روشهاي درمان رزونانس ارا-چاکرا را پياده میکند  درمان بایداروهاي سلامتي (ثپآت ءات آبپ ت آ)

معالج ماده هاي سلامتي مربوط به عصاره هاي حياتي را روي چاکرا و يا نقاط طب سوزني بکار مي برد .

صوت درماني

شامل بکار بردن موزيکهاي سلامتي از طريق اسپيکر يا هدفون

رنگ درماني (ثپآت ءات ت پ بپ أ)

استفاده از انواع رنگها با توجه به خواص آنها جهت درمان

شفاي انرژيک

ترکيب تکنيکهاي شفاي انرژيک با روشهاي معالجه شخصي شيه ريکي عدرمان پرانيک عماساژدرماني و ديگر گونه هاي درمان هارمونيک .

٣-تاييد سلامتي ارا-چاکرا

فرد معالج در انتهاي درمان از تصویر اراي وي پ ينت مي گيرد و تغييرات مثبت ناشي از درمان را مشاهده میکند .

نکته :يک تصوير بيش از هزاران کلمه ارزش دارد.

مي توان زمانبندي درمان را بصورت جدول زير نم يش داد :

 مرحله درمان

 زمان

 پرينت ارا-چاکرا جهت سنجش آن

 ٥دقيقه

 درمان از طريق رنگ درماني -موسيقي و…

 ٣٥دقيقه

 پرينت ارا-چاکرا بعد از درمان

 ٥دقيقه

 ملاحظه ي شود که کل فرآيند درمان ٤٥ دقيقه طول مي کشد.

در شکل فوق بيضي ها يي را مي بين د که نماد انسانهاي مختلف هستند. يکسري خطوط زرد-قهوه اي و غيرو از هر کدام آغاز (سرنوشت متناسب با آغاز زندگي ) و در نهايت در جايي پايان مي يابد.اين خطوط و مسيرها در نقطه و يا نقاطي با خط سير کلي خلقت تداخل دارند . اين قسمت از سرنوشت به هيچ وجه قابل تغير و ديگرگوني نيست چونکه در خط س ر کلي خلقت تداخل دارد  و اگر تغي ر کند در اين خط س ر گسست ايجاد مي شود و هدف غايي خلقت با مشکل مواجه مي گردد.

اما بخشهايي از اين خطوط و مسيرها که خارج از خط س ر اصلي است را مي توان تغير داد .برخي مسيره (سرنوشتها) را هم

 

 

مي بينيد که در نقاط بسياري با اين مس ر اصلي س ر تکاملي در تماس هستند . سرنوشت چنين افرادي در اکثر اوقات قابل تغيير نيست چونکه در اکثر قسمتها با خط س ر کلي و هدف غايي تماس دارد و باید صورت حقيقت به خود بگيرد. برخي از سرنوشتها را هم ملاحظه مي فرماييد که کمترين تماس را دارد و اينگونه افراد “يشتر “تونايي تغيير سرنوشت را دارند ولي همين افراد هم در نقاطي که با مسير سير ک ي تداخل دارد نمي توانند دست ببرند.

امامان -ا ليائ خدا و ديگر افراد مقدس در اکثر موارد از اتفاقاتي که قرار بود برايشان بيافتد آگاهي داشتند ولي تصميم  به تغيير آن نمي گرفتند چون درک مي کرده اند که اين اتفاقات باید صورت گيرد تا خط س ر تکميل گردد و در نهايت هدف غايي خلقت محقق شود.

گفتيم که اين س ر مثبت است و براي تکامل ابنائ بشر لازم است ولو اينکه به قيمت تلخ شدن زندگي عده اي و يا شهادت

و کشته شدن آنها بيانجامد.پس :

“بخشهايي از مسيرهاي سرنوشت که در تماس با مسير س ر تکاملي اصلي هستند به هيچوجه قابل تغيير نيست چون در خط سير کلي گسست ايجاد میکند  و از تحقق هدف غايي جلوگيري میکند . حال آن بخش از سرنوشت که در تماس با اين مسير اصلي است ممکن است که براي يک فرد شيرين باشد يا تلخ ولي در هر صورت “باید” صورت گيرد. بخشهايي که در تماس با اين خط س ر کلي نيستند با اراده فرد-دع -مثبت گرايي و غيرو قابل تغي ر است که بخش عمده مس ر سرنوشت را هم تشکيل ي دهد.”

تصوير ساز ارتعاش ارا عچاکرا و سنسور بيوفيدبک (١

 

آيا اثباتي براي نشان دادن صحت آنها وجود دارد يا خير؟ آيا دستگاهي يا سيستمي وجود دارد که بتواند شکل ارا و چاکرا را نشان دهد و مثلا” قبل و بعد از عمل وضو شکل هاله و چاکراها را نشان دهد و ما به صحت مطالب پي ببريم ؟ آيا وسيله اي وجود دارد که حين انجام هر عمل (مثل آواز خواندن ,خوردن چيزي,نماز خواندن و ديگر اعمال ياحتي برونفکني کالبد اختري (ررخس ح حدرژپ ذچژس ژآ) )شکل شکل هاله و چاکراها را نشان دهد

اگر مطالب زير را مطالعه کنيد حتما” به پاسخ سوالات خود مي رسيد.

 “تصويرگر ارا-چاکرا ” از ده سال پيش بعنوان يک پل ارتباطي بين دانش شهودي و ابزازهاي آموزشي رو به گسترش نهاده است .

بر اساس تحقيقات دانشمنداني چون  “رچخذژخب ررش ذش ت ” (رجوع  شود به  فوتوگرافي  کرليان ) , دکتر  حخژحذچث س رس ا و ژژرذچذذحخت در دانشگاه لس آنجلس و ديگر دانشگاهها , اين تکنولوژي بعنوان يک ابزار آسان و قابل استفاده و نيز بایدقت نمايش بالا مي باشد.

 سيستم تصويرگر ارا-چاکرا چيست ؟

 اين سيستم يک سيستم کامپيوتري چند رسانه اي است که بر اساس اصول بيوفيدبک , دانش رنگها , و نيز دانش ذهن و انرژي عمل میکند .

در اين سيستم از سنسور” بيو فيدبک ” جهت اندازه گيري , آناليز و پردازش داده بيوفيدبک انرژيک استفاده مي گردد. اين داده زنده (رخآ) بعدا” با حالتهاي هيجاني-انرژيک مرتبط شده و منتجه آن روي مانيتور نمايش داده مي شود.

تصوير قابل رويتي که بر روي مانيتور ظاهر مي گردد , زمينه بيوانرژيک فرد, حالتهاي احساسي انرژيک , نوع شخصيت و نيز وضعيت سلامتي را نشان مي دهد. تمام داده هاي بيو فيدبک سنجيده شده , آناليز مي گردد و سپس تمامي اطلاعات حتي

 

 

جزيي مربوط به ارا(هاله ) و چاکراهاي فرد را ارايه مي دهد. در واقع فاکتور کليدي در اين سيستم , ارتباط داده زنده اندازه گيري شده با حالتهاي ويژه انرژيک و احساسي مي باشد. (که بصورت هاله رنگارنگ و شکل چاکراها نمايش داده مي شود).

دقت اين سيستم جالب و عجيب که قادر به درک و مشاهده فيلد انرژي انسان مي باشد , توسط متخصصان مورد تاييد قرار گرفته است .

 اجزا سيستم و نحوه عملکرد

 ١-دوربين ويديو

 از سوژه خواسته مي شود تا جلوي دوربين قرار گيرد که به دسکتاپ يک ويندوز يا لب تاب متصل شده است  شکل ١-دوربين يستم

 ٢-سنسور(حسگر) بيو فيدبک

 که در زير مدلهايي از آن نشان داده شده .اکنون سوژه دست چپ خود را در محل هاي نشان داده شده روي سنسور قرار مي دهد.

شکل ٢ انواع سنسورهاي بيوفيدبک

 ٣-سنجش داده بيوفيدبک

 اطلاعات انرژي-احساسي سوژه گرفته شده و سپس با توجه به فعاليت يوني-الکتريکي و هدايت الکتريکي پوست دست و نيز دماي دست اندازه گيري مي شود.

٤-ارتباط داده ها با حالت هيجاني-انرژيک

 در اين مرحله بيو سنسور داده هاي زنده دريافتي را اندازه گيري , آناليز و پردازش میکند  و سپس آنرا با حالات انرژي – احساسي مرتبط مي سازد.

 ٥-مانيتور

 اکنون تصويري قابل رويت روي مانيتور ظاهر مي گردد که شکل هاله (ا ا)ي سوژه , فيلد انرژي و همچنين شکل چاکراها را نمايش مي دهد.

 شکل -مانيتور که شکل هاله را نشان داده

 نکته مهم : تصوير” ارا ” با تغييرات رواني و فيزيکي سوژه تغيير میکند .

 تصوير سيستم بطور کلي در زير نمايش داده شده است :

 شکل -تصوير کليسيستم

 قبلا” گفتيم که اين سيستم بر اساس دانشهاي بيوفيدبک , فيزيولوژي , انرژي درماني و رنگ درماني مي باشد. اکنون

برخي دانشهاي فوق جهت درک بهتر تشريح مي گردد :

 ١-بيو فيدبک : بيوفيدبک از خيلي سال پيش جهت تعيين وضعيت مزاجي, فيزيولوژي و رواني مورد استفاده داشته است .

انواع سيستمهاي بيوفيدبک عبارتند از ئءء و ئبء که امواج مغزي , دماي پوست و… را اندازه گيري مي کنند. حالا دو

تعريف از بيوفيدبک و بيوسنسوررا از ديکشنري ارايه مي دهيم :

 “بيو فيدبک تکنيکي است که ناآگاهي يا فرآيندهاي غيرارادي جسماني (مانند ضربان قلب و امواج مغزي) را به منظور دستکاري آنها از طريق کنترل آگاهي ذهني قابل درک حسي میکند . ” (ديکشنري ژحس ژح حث

“بيوسنسور وسيله اي است که نسبت به محرکهاي فيزيکي و شيميايي حساس است و اطلاعات فرآيندهاي زنده را انتقال مي دهد.” (ديکشنري ژحس ژح حث )

٢-کالبد ذهني :

 

 

افکار و احساسات ما ,نقش مهمي را در سلامت کلي بدن ايفا مي کنند.طب انرژيکي يا در مانهاي کالبد ذهني در دهه هاي گذشته بعنوان ابزارهاي مهم و پيش گيرنده براي سلامت انسان شناخته شده اند.

-رنگ درماني :

رنگ درماني قرنها جهت بهبود کيفيت زندگي مورد استفاده داشته است .رنگها اثر مثبتي بر روي فيزيولوژي,وضعيت انرژيک و احساسي ونيز رواني فرد دارند.

 توضيحاتي در باب رنگهاي اساسي ارا(هاله )

 قبل از ارايه ادامه مطالب , لازم مي بينم که در مورد رنگها ي هاله و ويژگيهايي را که برمي تابند توضيحاتي ارايه کنم .

سخني کز دل برآيد

 علم متافيزيک در جامعه ما غريب واقع شده . يکي از تلاشهاي حقير اين است که اين علم زيبا و مفيد را در حد توان خود معرفمیکنمو اين را بگويم که نهايت تمام علوم به متافيزيک خواهد رسيد.متافيزيک خود علمي است که تمام علوم طبيعي را به چالشي تمام عيار مي کشاند و عدم قطعيت اين علوم را به اثبات مي رساند.باور کنيد غربي ها دارند از اين علوم بطور بسيار گسترده بهره مي برند. علمي که روزگاري سرمايه مشرق زمين بوده است .در مطالب بعد که خدمتتان ارايه خواهم نمود اين پيشرفتها را بيشتر نشان مي دهم و خيلي خيلي دوست دارم که من و همه جوانان و همه و همه روزي برسد که از اين علوم بطور عملي و فراگير استفاده کنيم .قبلا هم اشاره کرده بودم که بدتر از ناداني و جهل در دنيا چيزي وجود ندارد . پس همه تلاش کنيم که اين جهل را ريشه کن نماييم  و بطرف دانش و علم واقعي حرکت کنيم . ديديد که چگونه وضو و ذکر را بطور علمي تبيين کردم (در حد توان خود) و مطمئن هستم که حالا ديد ديگري نسبت به آن داريد .

نکته ديگر که بايد به آن اشاره کنم اين است که ما انسانها(بخصوص در جامعه ما) بشدت دچار بيماريهايي چون دروغ – حسادت -غيبت -ماديگرايي و هزارويک درد ديگر شده ايم . حاضريم براي يک مشت پول و آهن پاره (ماشين ) باارزشترين سرمايه هاي خود را بر باد دهيم . اگر بدانيم خداوند چه قدرتهاي شگرفي در وجودمان به وديعه گذاشته حسرت خواهيم خورد که چرا اينگونه زندگي خود را تباه مي کنيم .کمتر مجلسي پيدا مي شود که در آن غيبت نباشد.حتي در غياب صميمي ترين دوستان خود نيز شروع به غيبت مي کنيم و هيچ ابايي نداريم .نماز مي خوانيم و روزه مي گيريم اما نمي دانيم چه مي کنيم و تازه خود را طلبکار خدا و خلق مي دانيم . اينقدر به جمع آوري پول گرفتار مي شويم که فرصت حتي يک لحظه فکر کردن به واقعيتي مثل مرگ را به خود نمي دهيم تا وقتي که چنگال مرگ وجودمان را فراگيرد و آن هنگام خون همه جا را فراخواهد گرفت .

بخاطر حسادتها و چشم و هم چشمي ها آسايش را حتي براي لحظه اي از خود گرفته ايم و زندگيمان شده اينکه او چه دارد و من چه ندارم و بايد همين الان به تکاپو بيافتم و …

اما اگر مرگ فرا برسد و چونان گردابي ما را در خود ببلعد چه خواهيم کرد؟

اگر هنگام مرگ با واقعيتهاي دنياي ديگر مواجه شويم چه خواهيم کرد؟

گرفتار چنان عذاب و دردي خواهيم شد که باور کنيد در کلام نمي گنجد.خيلي ها مي گويند براي جوانان زود است که از مرگ بدانند .ولي من به شما مي گويم با واقعيتي که هر لحظه شما را تعقيب میکند  چه مي کنيد؟ من جوان اگر از مرگ بدانم زيرساختهاي زندگي خود را ديگرگون خواهم نمود و بنايي خواهم ساخت بس استوار در برابر واقعيتي که گريز و گزيري از آن نيست و آنگاه بجاي اينکه مرگ مرا فراگيرد من مرگ را اسير ممیکنم. هميشه فکر مي کنيم که از دريچه چشمان خود افقي شدن ديگران را (مرگ آنها) را خواهيم ديد و احساس غرور خواهيم کرد که او مرده و ما زنده ايم اما بدانيم که روزي خواهد رسيد که ديگري از دريچه چشمانش افقي شدن ما راببيند. در مورد مرگ و مراحل بعد از آن هم بزودي مطالبي علمي را ارايه خواهم نمود که اميدوارم مورد توجه قرار گيرد.

 

 

مانترا و ذکر (٣)

در ادامه بحث مانترا و ذکر بايد گفت که مانترا بطور گسترده اي بعنوان يک تکنيک تمرکز فکر, بيدار کردن محرکهاي دروني و همچنين فعال کردن نيروي استحاله داخلي  مورد استفاده قرار مي گيرد.

بهتر است در ابتدا براي تفهيم نحوه اثر ذکر ,  کمي در مورد صوت صحبت کنيم . وقتي ملکولهاي هوا بر اثر ايجاد اصواتي چون تکلم , ريزش آب از آبشار, ضربه زدن به چيزي و غيرو به حرکت در بيايند, انرژي جابجا شده و ملکولها شروع به ارتعاش مي کنند و در اين هنگام با همديگر برخورد مي کنند و در حين برخورد هر ملکول از خودش انرژي آزاد میکند  و اين ارتعاش از طريق هوا يا واسطه اي ديگر به شکل موج سه بعدي منتقل مي شود.

قديس بزرگ سوامي موکتاناندا مي گويد: ” فردي ممکن است در ظاهر مهندس , پزشک , حقوقدان ويااستاد دانشگاه باشد .در صورتي که هر يک از ما در باطن توده اي از آگاهي در حال تغيير مداوم است .هنگامي که پرتو مانترا را به اين توده تغيير پذير بتابانيم , آنرا در جهتي متمرکز و تثبيت مي نمايد که همان نفس است .”

در اينجا تمايزاتي را در نحوه کاربرد مانترا قائل مي شويم :

١-نوشتن مانترا : اين امر کيفيت ارتعاشي مانترا بر ذهن نيمه هشيار را تحت تاثير قرار مي دهد. در اين حالت مانترا قادر است محتواي نيمه هشيار را پردازش کرده با اثرات جديد جايگزين کند که به آن ” ساماسکارا” مي گوييم .

٢-آهنگين خواندن مانترا : به معناي تکرار مانترا چه با صداي بلند و چه با آواز يا صحبت .کاربرد ذکر (مانترا) بصورت آواز را (آئث پ) ، (پ آئاآ) يا ((پ آتت اب پ آت مي گوييم . در اين حالت مانترا (ذکر) سببب بيداري آگاهي نسبت به محرکهاي داخلي مي گردد.

٣-نجوا کردن مانترا: در اين حالت اثر مانترا بر روي اگاهي افزايش مي يابد و فرد را قادر مي سازد که تغييرات لطيف و نافذ در آگاهي را تشخيص دهد.

٤-هماهنگ کردن مانترا با تنفس : در اين حالت , تنفس مانترا را با جريانهاي نيروي زندگي و همچنين ارتعاشات پرانيک عميق و ژرف داخلي همسو میکند . تنفس مانترا جهت بيداري نيروي کونداليني مورد استفاده قرار مي گيرد و در تمرينات

“کيريا يوگا ” کاربرد دارد.

٥-فکر کردن به مانترا : اين امر سبب مي شود که توجه و تمرکز به درون سوق داده شود. اگر تفکر در روزنه هاي درون تثبيت شود , آگاهي شروع به بيداري میکند .به اين حالت ) ت اب ااج ) يا (پ آت بات ) مي گويند (حالت يادآوري ).

 ماتريکا شاکتي (قدرت کلام )

در اينجا مناسب ديدم که در مورد” ماتريکاشاکتي” يا “قدرت کلمات ” توضيحاتي ارايه کنم . فرض کنيد که ناگهان در مخيله شما مي آيد که “من ترسو هستم ” .اين جمله از حروف ساخته شده است . يعني حروف کنار هم قرار گرفته اند و کلمات را ساخته اند و کلمات نيز جمله ها را ساخته اند و جملات هم با توجه به معنايشان “تاثير” خاص خود را دارند که وقتي فکر آن از ذهنتان مي گذرد “رنج ” مي بريد. به همين ترتيب اگر يک جمله مثبت را هم بکار ببريد “تاثير ” مثبت خود را بجا مي گذارد و سبب خرسندي شما مي گردد. در واقع همين نيروي کلمات است که شب و روز سبب آشفتگي ذهني ما مي گردد. يعني از درون اين حروف شکل مي گيرند و جمله ها را مي سازند و معناي آنها هم تاثير مي گذارد و سبب ناراحتي ما مي گردد. خيلي از اوقات اگر به درون خود توجه کنيد مي بينيد که بسياري از ناراحتي ها و رنجهايا شادي ها و خرسندي ها ي شما با “صحبت درون ” شکل مي گيرد و اين صحبتهاي دروني هم اثرات خود را برمي تابند. در واقع بر اثر فعاليتهاي ماتريکاشاکتي , فرد بجاي دست يافتن به نفس , خود را بصورت وجودي ناچيز و معيوب مي انگارد. حالا اگر اين فعاليتها مثبت باشد , به عکس سبب گسترش آگاهي مي گردد. وقتي فرد با حيله هاي ماتريکا شاکتي آشنا شود ديگر گول آن را نمي خورد و خود را رنجور و ناچيز نمي انگارد. به اين طريق فرد تفکرات بد را به تفکرات خوب تبديل خواهد کرد. وقتي کلمات

 

 

مانترا را پيوسته بکار ببريم , مانترا جايگزين کلمات پوج و بي معني مي گردد و به اين ترتيب اثرات مثبت ماتريکاشاکتي نمايان مي شود.

نماز و چاکراها(٣)

ادامه مطالب نماز و چاکراها را با هم مي خوانيم :

در توضيح تبادل دو دست بايد گفت که در فلسفه قديم چين , شناخت به سه مهم تقسيم مي شود :

١-يانگ : بمعني “روشنايي خورشيد”(مثبت ). از خصوصيات آن خورشيد , آسمان , فعاليت , درخشندگي و خشونت است . در طرف چپ قرار گرفته و سياهرنگ است , رقم آن فرد و ساير ارقام يانگ نيز طاق هستند.

٢-اين : بمعني “فقدان روشنايي ”  و به معني سايه , تاريکي است (منفي) . از خصوصيات آن زمين , ماه  , عدم فعاليت , کدورت , نرمش و خلا است . در طرف راست قرار گرفته و سفيدرنگ است , رقم آن زوج (دو) و ارقامش جفت هستند.

٣-تائو: وجود تضاد بين شب و روز, اختلاف روشنايي و تاريکي , گرما و سرما , خشکي و رطوبت مي باشد. اين قانون جوهر و چکيده عالم است .

در واقع با اتصال دست چپ وراست به يکديگر بين اين دو انرژي تبادل صورت مي گيرد .

مرحله بعد مسح سر است . با اين عمل ساهاسرارا چاکرا  تحريک مي گردد . قبلا” در مورد تحريک آن وتاثيرات آن در سطور پيشين توضيح داده شده است . از ديگر تاثيرات آن مي تواند ايجاد تعادل بين نيمکره هاي چپ و راست بدن کند و به اين ترتيب در احساسات و عواطف (نيمکره راست ) و نيز در تفکر و منطق متعادل گردد.

مرحله بعدي مسح پاهاست که دو اثر دارد. اول اينکه نيمه بالايي بدن با نيمه پاييني تبادل انرژي میکند  و به اين ترتيب نوعي توازن صورت مي گيرد.

تاثير دوم آن تحريک چاکراهاي کف پاست و اين امر سبب دريافت انرژي بيشتر از زمين مي گردد . به اين طريق , يعني با تداوم وضو در کارها , چاکراهاي پاها همواره تقويت شده و لذا همواره انرژي بيشتري از طريق پاها وارد مولادهاراچاکرا و شوادهيستاناچاکرا (چاکراي جنسي) مي گردد و به اين طريق فرد کمتر دچار خستگي مي گردد. به اين ترتيب فرد داراي استحکام و قوت دروني مي گردد. فرد با خوش بيني بر روي زمين زندگي کرده , همواره شاکر و سپاسگزار خواهد بود. ورود انرژي بيشتر به مولادهارا خيلي اهميت دارد چراکه اين چاکرا اساس نيروي حيات تمام چاکراهاي بالاتر را شکل مي دهد و سرچشمه نيروي حيات است . در اين چاکرا منبع لايزال انرژمیکنداليني (يانگ ) وجود دارد . سوشومنا , آيدا و پينگالا که سه کانال اصلي انرژي بدن هستند نيز از اين چاکرا شروع مي شوند.

در زير جدولي ارايه شده است (از کتاب انرژي درماني چو-آکوک سويي-ترجمه و تاليف جمشيد هاشمي ) که تاثير وضو بر

چاکرا را نشان مي دهد.

رنگ ويژگي شخصيتي
قرمز پر واقع بين -خاکي عفعال -انرژيک -عاشق زندگي مادي
قرمز فعال -پرقدرت -انرژيک -زنده دل -رقابت جو-متمايل به روابط جنسي-آتشي مزاج -صحت سيستم گردش خون ,قلب و جسم فيزيکي
صورتي دوست داشتني-حساس -احساساتي-هنرمند-هيجاني
ترکيب نارنجي-قرمز رازگويي-قدرت خلاقه
نارنجي خلاق و مولد-حادثه جو-دليروشجاع -صحت ارگانهاي

 

  تناسلي و احساسي
ترکيب نارنجي-زرد با تفکر تحليل گر-خلاق -باهوش -علم گرا-برتري جو
زرد خلاق -باهوش -شلوغ -خوش بين -آرام و خونسرد-صحت کارکرد طحال و انرژي حيات
طلايي دانش -علم دروني -داراي درک شهودي و علم روحي
زرد-سبز فصيح (گويا -خلاقيت در عشق
سبز عاشق تعليم -اجتماعي-اهل مراوده -دوستدار مردم ,طبيعت و حيوانات -سلامت قلب و پاها
فيروزه شفادهنده -درمانگر-حساس -اهل صلح و صفا-آرام -دلسوز و مهربان -سلامت سيستم ايمني بدن
آبي مهربان -حساس -دوست داشتني-مدد يار-شهود و اشراق -سلامت گلو و تيروئيد
نيلي حساس -صادق -احساسات عميق -فعال بودن چشم سوم (شيوا -صحت چشمها و غدد بلغمي
بنفش درک شهودي-هنرمند-جادويي-آينده نگر-ايده آليست -فعال بودن چاکراي تاج (ساهاسرارا -صحت سيستم عصبي و غده صنوبري
بنفش کمرنگ تصور تحليلي رويايي(الهامي -خيالباف -اتريک
سفيد روحي و ماورايي-اتريک -کيفيت فيزيکي ضعيف

 

نوع چاکراوهاله قبل از وضو بعد ازنيت کردن بعد از وضو نيم ساعت بعد
هاله سر  ۳۰  ۱۱۰  ۶۵  ۷۰
هاله شانه  ۲۵  ۱۱۰ خيلي بزرگ  ۷۰
هاله شکم  ۲۵  ۱۱۰ خيلي بزرگ  ۷۰
هاله پاها  ۲۰  ۱۵۰ خيلي بزرگ  ۷۰
مولادهارا چاکرا  ۲۵  ۹۰ خيلي بزرگ  ۵۰
شوادهيستانا چاکرا  ۴۰  ۹۰ خيلي بزرگ  ۱۰۰
چاکراي منگ مين  ۲۰  ۲۰  ۳۵  ۱۵
چاکراي ناف  ۱۵  ۲۰  ۴۰  ۳۰
طحال جلويي  ۳۵  ۲۵  ۲۵  ۱۵
طحال پشت  ۴۰  ۵  ۶۰  ۱۵
شـــبکه خورشـــيدي جلويي  ۵۵  ۴۰  ۸۰  ۲۰

 

شبکه خورشيدي پشتي  ۵۵  ۴۰  ۸۰  ۲۰
قلب جلويي  ۵۰  ۵۰  ۸۰  ۱۰۰
قلب پشتي  ۵۰  ۵۰  ۸۰  ۱۰۰
گلو  ۵۰  ۵۰  ۱۱۰  ۷۰
آجنا  ۵۰  ۵۰  ۸۰  ۱۰۰
پيشاني  ۲۰  ۵۰  ۱۵  ۱۰
تاج  ۵۰  ۱۱۰  ۱۴۰  ۱۰۰
کبد  ۳۵  ۲۰  ۲۵  ۱۵
دست و پا  ۴۰  ۱۱۰ خيلي بزرگ  ۷۰

در ضمن ذکر چند نکته لازم است و آن اينکه اثرات فوق زماني قابل توجه است که ما در وضو تداوم داشته باشيم (مثلا” هر نيمساعت يکبار) که به مرور اثرات آنرا آشکارا لمس خواهيم کرد.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: درک واقعيتهاي وجودی انسان کالبدهای مرگ و زندگی,متافیزیک,ساختار فیزیکی بدن انسان

تاريخ : 27 / 6 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود