اتاقک خالی در روی تپه باستانی یا تومولوس

 

 اتاقک خالی در روی تپه باستانی یا تومولوس

تپه ها اسرار زیادی در دل خود نهفته دارند که باید کشف شود اکثر تپه ها مقبره خانوادگی هستند که از قبل برایشان آماده شده و طبق یک معماری خاص در تونلهای مختلف که برای طراحی این تونلها بیشتر از صور فلکی نیز کمک میگرفتند . و هر شاهزاده که از دنیا میرفت او را در قبر خاص خود قرار می دادند و دفینه های آن را در کنار آن قرار میدادند.

تپه ها معماری خاص خود و دوره خود را دارد . برای ساخت تپه ها از چندین لایه خاک مثل خاک سیاه. سنگچینهای بزرگ در دور و زیربنای تپه ( بسته به بزرگی تپه ). آجر های باستانی بزرگ و کوچک . گل و خاک کوبیده شده و سنگهای رودخانه ایی . ساروج زغال . آهک و غیره  استفاده می شد . و گرفتن دیوارها ی ساروجی و یا گلی دلیل بر یافتن دفینه نیست . شاید بسیاری از دیوارها برای محکم کاری تپه ها بوده است و جزو بنای تپه هست. عمق دفینه در تپه ها پایینه و معمولا شما باید حدود ده متر از کف تپه پایین تر بروید .و اتاق اصلی در آنجا قرار دارد. کار کردن بر روی تپه ها بسیار مشکل هست . به شرطی که از راه خودشان وارد شوید . راه ورودی خودشان البته آن راه اصلی نه ( راه اصلی شاید دو کیلومتر با تپه فاصله باشد )  راه سازندگان تپه باید در 4 جهت اصلی زیر یک در خت قدیمی یا یک سنگ بزرگ باشد که ورودی آن را با سنگچین پلمپ می کنند . معمولا ده ای 30 متر اول با خاک نرم پر شده است که باید خالی شود و بعد از آن به پله یا سردابه و یا آثار دیگر می رسید که باید ادامه مسیر دهید . تله زیاد دارد و شاید مسیر دارای طلسم نیز باشد چون بنده عملی کار کردم و این مسایل را به چشم دیدم خدمتتون عرض کردم.

 اتاقی که شما در بالای تپه باز کردید یک مقبره بود که قبلا خالی شده بود و شما باید به سمت طلوع و غروب جای مشکوکی پیدا کنید تا در تونل اصلی قرار بگیرید.

 



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اتاقک خالیتپه های باستانیتومولوسگنجدفینه

تاريخ : 29 / 4 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود