نشانه مار در دفینه یابی

 

مار در دفینه یابی نشانه چیست؟

نشان مار : اگر مار برجسته در سنگ مزار نباشد، مطمئنا نشانه دفینه می باشد. ولی در برجستگی ها سر آن اندازه گیری می شود. پول مار باز، با محاسبات مخصوصی پیدا می شود. ماری که در اینجا می بینید مار بالارونده می باشد. اندازه گیری درازای این نیز لازم می باشد. در جهت حرکتش، امانتی وجود دارد. مارهای دیگر ممکن است در سنگ و یا خاک باشند. ولی این فقط در سنگ و یا دفینه هایی می باشد که در غارها گذاشته شده اند. در نشانه ها و به خصوص مارها، نمیتوان مکان صد در صدی مشخص کرد. دلیلش این است که نمی شود به طور قطعی اطلاعات پنهانی را درک کرد. نشانه های مار آنقدر گستردگی دارد که هر تعریفی که به صورت حفظی انجام شود، خواننده را قطعا گمراه خواهد کرد. اینطور بگوییم که مار حیوانیست که وقتی می ترسد فرار می کند و خزنده می باشد. از طرفی لانه ی مار همیشه سوراخها می باشد. با این حال به شما یک سرنخ می دهم. دهان مار به حالت باز دیده می شود. در پشت آن به دنبال امانتی باش. یک بار دیگر دقیق نگاه کن، اگر دهان مار بسته باشد، در جهت جلوی آن حتما یک سوراخی پیدا می شود.
1- مار چنبره زده : اگر سرش در بیرون باشد، جهت پیچش درونی مهم می باشد. ولی در مکان دیگری از منطقه می باشد. پول مار چنبره زده در زیر توده سنگ می باشد.
2- مار چنبره زده ای که سرش در داخل می باشد : امانتش در داخل و یا در کنارش می باشد. قسمت دمش اهمیت زیادی دارد. حتما یک جهت داده شده است. از قسمت سرهم می توان جهت را پیدا کرد.
3- دو مار به هم حلقه زده در حال بوس : در بین این دو مار به دنبال صلیب و یا نشانه های دیگری باشید. از پول هایی می باشد که با طراحی خاصی پنهان شده. واقعا سخت می باشد و قطعا پولش در کنارش نمی باشد. در مکانی در اطرافش می باشد. با تعقیب باید به دنبال آخرین نشانه در اطراف بود…
4- مار پیچیده شده به ستون : تمامی نشانه های ماری که در بالا نوشتم، برای رمزگشایی در این زمینه تخصص می خواهد. این نیز نشانه ایی می باشد که به دنبال آخرین نشانه است. جهت دم آویزان مهم می باشد.با اندازه گیری، نقطه آخر را تثبیت کرده و باید در آنجا به دنبال امانت بود. یعنی فاصله ای که باید جستجو شود، در 26 تا 27 متری اطرافش می باشد.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نشانهنشانه ماردفینه یابیگنج یابیآثار شناسی

تاريخ : 18 / 4 / 1398 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود