عقرب در دفینه یابی نشانه چیست؟

برای حل نشان عقرب در گنج یابی باید خصوصیات این را خوب بدانید. یکی از خصوصیات عقرب زهردار بودن و خطر آفرین بودنش است . به خاطر همین دفینه ایی را که می خواهید پیدا کنید رویش زهر ریختند یا تله فیزیکی دارد . در این نوع حفاری باید بسیار مراقب بود. دفینه ایی است که با دشواری و زحمت زیاد می توانید آن را پیدا کنید.

دفینه عقرب در استخر ،چاه های آب و یا در انبار های زیر زمینی نزدیک علامت است .اگر نشان عقرب در گنج یابی داخل غار است در این صورت گنجینه اش در انتهاترین قسمت غار است. دنبال سنگی بگردید که بتواند زیرش لانه عقرب باشد. گنجینه می تواند زیر این سنگ باشد . در اطراف و در زیر زمین می تواند اطاق کوچکی هم باشد. دیده شده است که عکس و نماد عقرب در معنی های مختلفی استفاده شده. کارهایی که با سختی و زحمت زیاد انجام شده عکس عقرب در اینجا موجود بودن یک خطر بزرگ را خبر می دهد.

مخصوصا در آسیاب، استخر،چاه، غارها، انبارهای زیر زمینی خیلی زیاد با خطر مواجه می شوید .تمام حوادث علائم ونمادها بطور کلی باید بررسی شود وبعد از اینکه تله فیزیکی را از کار انداختید جستجو را شروع کنید. اگر نشان عقرب در گنج یابی تنها باشد نشانه دفینه و خطر است. عقرب یک علامت نادر و یکی از نمادهای مسیحیان است . و در سنگ قبر کسانی که در خردسالی می میرند نیز می تواند دیده بشود

عقرب با دم و یا مسیری را که نگاه می کند می تواند جهت را نشان بدهد . عقرب یکی از علامتهای مهم راه زنان است.

توجه داشته باشید که در آن محل غار یا تونلی زیرزمینی باید وجود داشته باشد و حکاکی تصویر عقرب در کف زمین آن بر روی صخره یا سنگی می باشد که احتمالا در زیر خاک مدفون شده است. نشان عقرب در گنج یابی با دم یا چنگکهای خود به گنج اشاره می نماید. در قسمتی که به آن اشاره دارد، باید سنگی بزرگ باشد که قسمتی از آن در زیر زمین دفن شده است…

عقرب نشانگر راه حل بوده تا در ادامه کار ، بهترین راه را انتخاب نماییم!
یکی از ویژگی های عقرب، سمی و خطرناک بودن آن است، به همین دلیل در جایی که این علامت باشد، به تله فیزیکی و یا شیمیایی بسیار مهلک برخواهیم خورد که در حفاری باید بسیار مراقب بود. موفقیت در چنین مکانی بسیار دشوار است، ولی می توان با دقت و یک برنامه حساب شده و حرفه ای ، به گنجینه ای عظیم و ارزشمند، دست یافت.این گنجینه معمولا در نزدیکی برکه ها، چاه های آب ، قنوات و یا در انبار شراب یافت می شود.

توجه داشته باشید که در آن محل غار یا تونلی زیرزمینی باید وجود داشته باشد و حکاکی تصویر عقرب در کف زمین آن بر روی صخره یا سنگی می باشد که احتمالا در زیر خاک مدفون شده است. نشان عقرب در گنج یابی با دم یا چنگکهای خود به گنج اشاره می نماید. در قسمتی که به آن اشاره دارد، باید سنگی بزرگ باشد که قسمتی از آن در زیر زمین دفن شده است و در نهایت بعد از حفاری به اتاقی زیرزمینی بر می خوریم که پر از دفینه خواهد بود.

در اینجا متذکر می شوم که باید کوچکترین تغییرات بر روی خود علامت و نیز در طول کار، مورد بررسی و دقت قرار گیرد.و اینکه، معمولا در آسیابهای خاص، غارها، چاه ها، و راهروهای زیرزمینی، با این علامت روبرو می شویم.
نشان عقرب در گنج یابی به تنهایی نشان خطر و گنج است و در مکانهای مختلف معانی دیگری هم دارد و در همه جا نشانگر دفینه نمی باشد.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: نشانهنشانه عقربدفینه یابیگنج یابیآثار شناسی

تاريخ : 28 / 3 / 1398 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود