نقش تکنولوژی در گنج یابی

دستگاه فلزیاب

در عصر حاضر پیشرفت علم در حوزه های مختلف بسیار چشمگیر بوده است به طوری که سخت ترین معادلات دنیا به شکل بسیار ساده و پیش و پا افتاده درآمده و بشر امروزی به راحتی آن ها را حل می کند. زمانی جابجایی فیزیکی چه زمینی و چه هوایی که جزِ تخیلات انسان بوده غیر ممکن بوده ولی امروزه می بینیم که به راحتی از نقطه ای به نتقطه دیگر بر روی کره زمین جابجا می شویم و ارسال صوت و تصویر  بسیار آسان صورت می پذیرد.

در دفینه یابی نیز  در کنار علائم شناسی باید از تجهیزات پیشرفته گنج یابی کمک بگیریم  تا زمان کار ما بسیار کوتاه شود و بجای جستجوی تونلهای مختلف و رمز گشایی آثار زیرین به شکل کاملا ساده دفینه را در زیر زمین پیدا کرده و از روی آن کار صورت گیرد. مهمترینش دستگاه های نقطه زن هستند چه از نوع پالسی و چه اسکنر.در عصر ما که از دانش و تکنولوژی بیشتر استفاده می شود ، در زمینه گنج یابی نیز باید از تکنولوژی های روز بهره مند شویم .اگر نتوانید محل کاوش را انتخاب کنید تجهیزات گنج یابی هیچ کمکی به شما نخواهد کرد ، چی را؟ چرا؟ چگونه؟ شما باید بدانید که کجاها را جستجو خواهید کرد،برای این کار شما باید اطلاعاتی در مورد باستانشناسی و ژئوفیزیک داشته باشید . هر چند اگر کم هم باشد باید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید.

یکی از مهمترین مسئله هم این است که حتما باید کار با دستگاه را بصورت کامل یاد بگیرید و یا کسانی که آشنایی کامل با دستگاه دارند از آنها کمک بگیرید ،در غیر اینصورت به جمع آوری میخ و نعل اسب ادامه خواهید داد! این را هم فراموش نکنید که دستگاه ها دفینه را برای شما پیدا نمی کنند بلکه دستگاه ها فقط جاهایی را که شما پیدا کردید وتعدادی از شک شبهات شما را تست خواهد کرد ، و کارتان را آسانتر خواهد کرد . در کنار استفاده از دستگاه ، استفاده از کارشناس و باستان شناس فراموش نشود.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: استفاده از دستگاه فلزیاب و اسکنر در گنج یابی, دستگاه فلزیاب, دستگاه اسکنر, دستگاه طلایاب, دستگاه تصویری

تاريخ : 8 / 1 / 1398 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود