علامت گوزن در گنج‌یابی

علامت گوزن در گنج‌یابی

نظریه نخست:
در دوره ای از تاریخ و پیش از آن ، گوزن یا آهو جایگاه خاصی در میان آدمیان داشته است. اگر شاخهای گوزن معلوم باشد ، نشانگر وجود انبار زیرزمینی یا جان پناه است. گاهی هم بیانگر وجود دخمه های پر پیچ و خم است. امکان دارد علامت گوزن بر روی قبر هم دیده شده ودر جایی نشان از برکت و فزونی است.
اگر گوزن و شاخهایش به صورت کنده کاری یا برجسته باشد ، احتمال دارد به دفینه ارمنیان یا راهزنان اشاره کند. جهت نگاه و شکل پای آن بسیارمهم بوده و امکان دارد به طلا یاب نیازداشته باشید. علامت گوزن در گنج‌یابی .

نظریه دوم:
گوزن ، نماد تقوا بوده و توصیف کننده رهبری ، پیروزی ، شادی و مردانگی است. علامت گوزن به وجود قبر یک زن هم اشاره دارد. اگر در معنای دفینه باشد به غار زیرزمینی یا دخمه پرپیچ و خم اشاره دارد. امکان دارد مستقیما به پول اشاره کند. اما به وجود تابوت زن در مقبره نیز اشاره می کند. ممکن است هدایای در داخل قبر گذاشته باشند.

نظریه سوم:
گوزن ماده: علامت گوزن با استفاده از منطق و ساز و کاری مشخص به عنوان نشانه ساخته شده است. اگر علامت گوزن ماده باشد ؛ به طور کلی این نوع علامات روبروی نهر ها وکنار رودخانه ها دیده شده اند. رد پای گوزن ماده مسیر را نشان می دهد. اگر گوزن ماده تنها باشد ، دفینه در نزدیکیهای جهت نگاه علامت می باشد. با دقت کامل سنگهایی با رنگ متفاوت ، سنگهای برش خورده تخت و سنگهای متفاوت داخل نهر را جستجو کرده و اطراف را کاملا بررسی نمایید. دفینه آن در جای ساده و بدون زحمتی بوده و کار با آن بسیار آسان است.

نظریه چهارم:
سمبل آرتمیس(آرتمیس یکم کاریا،ملکه هالیکارناس در کاریا ، متحد جنگی در لشکرکشی خشایارشا در ۴۸۰ پیش از میلاد به یونان) اسطوره یونان باستان بود. این علامت علاوه بر داشتن طیف گسترده ای از معانی ، اگر بروی سنگ ثابتی نباشد ، به خاطر اهداف زینتی و مقاصد مذهبی به کار رفته است.

علامت گوزن در گنج‌یابی.آثار باستانی. گنج ها و دفینه ها. ایران باستان. اسرار کاوش .فروش دستگاه و فلزیاب



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: علامت گوزن در گنج‌یابیآثار باستانی گنج ها و دفینه ها ایران باستان اسرار کاوش فروش دستگاه و فلزیاب

تاريخ : 5 / 3 / 1397 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود