انرژی های کائنات و ماورای طبیعت

انرژی های کائنات و ماورای طبیعت و قدرت شفابخش این انرژی های طبیعی در جسم و ذهن انسان

 

شفا فوری اتفاق می افتد هر گاه بگذارید اتفاق بیفتد.

بیماری حاصل انسدادی است که به طور ناخودآگاه در مسیر فرایندهای خود و در مسیر انرژی های کائنات ایجاد می کنید .

هر گاه با انرژی کائنات مرتبط باشید ، به طور غریزی خواهید فهمید که چگونه با آن هماهنگ شده و از ناخوشی و بیماری به دور باشید، هرگاه با مراقبت و محافظت و نگرانی بی مورد مانع در روند یکی شدن با کائنات تغییر ایجاد کنید ، ناگریز ارتباط خود را با این منبع انرژی شفابخش قطع می کنید ، که سبب نابسامانی های جسمی و ذهنی در زندگی شما شده ،‌و نیز موانعی را بر سر راه روابط و هدفهای شما ایجاد می کند.

 

از زمانهای قدیم ، در ما نگران تمامی تمدن ها ،‌ سطح نیرومند انرژی را که در دسترس ما می باشد ، شناخته و چگونگی گرفتن و استفاده از آنها را از طریق راهکارهای گوناگون شفا آموخته اند . امروزه ما باز هم شاهد ضرورت درمان انرژی یابی در طب می باشیم از طب سوزنی گرفته تا ریکی درمانی ، مردم در انتظار راهکارهایی جدید هستند تا از طریق آنها بتوانند به شفای خویشتن نایل گردند .

 

انرژی چیست ؟ همه چیز زندگی انرژی است افکار شما ، عواطف شما ، بدن شما ،‌ روابط شما و تمامی محیط های درونی و بیرونی شما . زندگی خود ریشه در نیروی خلاق کائنات دارد که از انرژی های موجود تشکیل شده است . انرژی را اساسا می توان به این گونه موضوعات طبقه بندی کرد : انرژی پنهانی ، انرژی عالم کبیر و انرژی عالم صغیر . اولین آنها انرژی پنهانی است.‌ تفاوت بین بدن زنده و مرده، در بودن حوزه انرژی پنهانی است که بدن زنده را احاطه کرده است . مهم ترین قسمت انرژی پنهانی آن است که از خود بدن فیزیکی ساطع می گردد و با الگوئی دایره وار یا موجی شکل حرکت کرده و طپش بیرونی و درونی دارد . هفت نمود دیگر از انرژی پنهانی را می تون ارائه داد:

 . ۱ نصف النهارهای مربوط به نقاط طب سوزنی

 

 ۲٫ بدن الکتریکی الکترومغناطیسی (محل استقرار چاکراها )

 

 ۳٫ بدن ستاره ای / عاطفی

 

 ۴٫ بدن ذهنی ( محل آگاهی مجرد و تفکر عینی ، قلمرو و شکل ها )

 

 ۵٫ بدن فرعی (محل استقرار روح )

 

 ۶٫ سه سطح چاکراها که بر بدن های اتریک ستاره ای و ذهنی تاثیر می گذارند .

 

 ۷٫ ارتباط بین بدن فرعی و انرژی های معنوی بالاتر .

 

 دومین مقوله عبارت از انرژی بدن بزرگتر می باشد که از کائنات ساطع می گردد . این انرژی ها برای شما این امکان را فراهم می سازند که به سطحی از خلاقیت دست پیدا کنید که نمی دانستید آنرا دارا هستید ، و هر گاه به گونه ای صحیح با آنها مرتبط باشید به شما احساس نیرومندی می دهد . حوزه انرژی بدن بزرگتر دارای پنج سطح می باشد که عبارتند از :

 ۱٫ انرژی جهانی (انرژی هاله زمین )

 

 ۲٫ انرژی کیهانی (انرژی که در خارج از حوزه هاله زمین قرار دارد )

 

 ۳٫ انرژی خلاق (انرژی ماوراء کیهانی و کیهانی که برای ما پاسخ و راه حل فراهم میسازد )

 

 ۴٫ انرژی خلاق ) انرژی منبع آفرینش که باعث می شود ، احساس آزادی و امنیت کنیم ،‌ به معنا و هدف زندگی ما وضوح و روشنایی می بخشد .)

 

 ۵٫ انرژی هوش خلاق (حاصل ترکیب انرژی خالق و انرژی فکر خلاق می باشد )

 

این انرژی ها بدون اینکه تلاش آگاهانه ای از آنها داشته باشیم جاری میگردند . ما از طریق افکار ، اعتقادات ،‌ عواطف و اعمال خود ،‌ موانعی را در مسیر آنها ایجاد میکنیم؛ این موانع را بایستی ریشه یابی و برطرف نماییم تا انرژی های مفید و برتر بتوانند ظهور یابند

 

 و بالاخره انرژی های بدن کوچک تر نیز وجود دارند ،‌ سطوح فرعی انرژی که حوزه انرژی یابی بدن فیزیکی را تقویت می کنند ، این سطوح شامل سطوح سلولی ، مولکولی ، اتمی ، جزء‌ اتمی و حوزه هسته ای کوانتومی می باشد . هر سلول و نیز اتم ها و هسته اتم های آن با منابع انرژیائی دیگری مرتبط هستند که از تمامی سطوح هستی دور بدن شما میگردند . درمانگران انرژیائی امروزی میدانند که جهت به ثمر رساندن شفای کامل ،‌ خاطرات و اعتقادات سببی بایستی در تمام سطوح آگاهی آزاد گردد ، از سطح خالق به سطح سلولی ، و پایین تر تا حد واقعیت کوانتومی . چگونگی کار با انرژی در نتیجه ارتباط شما با منابع بیرونی انرژی به درون شما جاری می گردد . این انرژی ها از طریق چاکراها که در امتداد محور میانی بدن اتریک جای دارند ، وارد بدن می شوند. هنگامی که وارد بدن می شوند از نصف النهارها یا کانالهای انرژی عبور کرده ، حوزه انرژی باقی یا هاله شما را تشکیل میدهند. بسیاری از راهکارهای انرژیائی متداول ، بر این کانالهای گوناگون انرژی تأکید میکنند؛ درمانگران طب سوزنی ، بر دوازده نصف النهار انرژیائی و یک شبکه از کانالهای کوچکتر توجه دارند . آنها نوک سوزن ها را در امتداد این نصف النهارها وارد بدن میکنند تا انرژی را به حرکت درآورده و مجدداً متوازن نمایند . این درمانگران نقاطی از بدن را نیز به همین منظور فشار می دهند . درمانگران ریکی انرژی را به نقاط ضعیف بدن منتقل می کنند . ضمن اینکه این راهکارها مفید می باشند، آنها در مرحله اول این سوال را مطرح می کنند که چه چیز سبب عدم توازن انرژیائی می گردد؟ هرگاه علت اصلی برطرف نگردد ، هیچ چیز نمی تواند از به وجود آمدن عدم توازن به شکل های گوناگون جلوگیری کند . متوازن ساختن چاکراها ، به هم ریختگی یا انسداد چاکرائی را سبب می شود که گمان میرود موجب بد کارکردن یک اندام ،‌ عضو،‌ یا قسمتی از بدن مربوط به خود شده است . انسداد جریان نیروی حیات بخش زندگی، فرایند شفا را متوقف می سازد . انسداد و عدم توازن چاکراها ، مانند انسداد کانالها و نصف النهارهای انرژی ، سبب بیماری نمی شوند ، بلکه تنها علائم بالینی بیماری را نشان میدهند . در حالی که متوازن ساختن چاکراها در روند دستیابی به ثبات بسیار حائز اهمیت می باشد. متوازن ساختن و کانونی ساختن آنها می بایست بخشی از شفای انرژیائی باشد.

 

اگر این راهکارها به تنهایی مفید نبود،راهکارهای انرژیائی دیگری وجود دارند که جهت هاله کاربرد داشته و مفید می باشند . هاله ترکیبی است از لایه های مختلف که بدن را زنده نگه می دارد . هاله شما از مرکز حوزه انرژیائی شما نیرو می گیرد ، از مرکز چی در قسمت پایین شکم یک هاله سالم با رنگ های شفاف و خوش رنگ می درخشد . رنگهای تیره اغلب نشان گر وجود بیماری با انسداد یا توقف جریان انرژی می باشد . درمانگرانی که از طریق لمس کردن هاله درمان می کنند ، سعی می کنند هاله را فعال ساخته و جریان چی را تسهیل نمایند . هدف آنها این است که هماهنگی و توازن را به هاله بازگردانده موجبات خود درمانی بیمار را فراهم سازند . لیکن ضمن این که پیامدهای مثبت ، اغلب از طریق متوازن ساختن و پاک سازی کردن حاصل می گردد ، علت اصلی بیماری هنوز تشخیص داده و برطرف نشده است ، لذا برخی وضعیت های نامطلوب را ممکن است دیر یا زود شاهد باشیم ، که ممکن است در این دوره زندگی نه ، بلکه در دوره زندگی بعدی رخ نماید . بیماری درمان نیافته ممکن است همچنان تداوم یافته و بر روح و جسم فرزندان و نوادگان ما نیز تأثیر سوء بر جای گذارد .

 

هدف اصلی درمان انرژیائی یافتن علت اصلی بیماری ،‌ انسداد یا عدم توازن می باشد؛ که معمولاً در دوره های جنینی ، کودکی ، آبا و اجدادی یا ضربه های زندگی و اعتقادات مربوط به زندگی گذشته ریشه دارد؛ هدف تنها کشف علت نیست بلکه برطرف ساختن علت آن نیز منظور می باشد . افکار و احساسات تندی که همراه رویدادها و اعتقادات می باشند ممکن است فوق العاده نیرو مند باشند و لذا بایستی از تمامی سطوح آگاهی برطرف گردند – از سطوح فیزیکی ، ذهنی ، عاطفی ، روحی و روانی – و همچنین از تمامی عرصه های آگاهی ، از بالاترین سطح تا سطح کوانتوم (مقدار بسیار ناچیز الکترومغناطیسی) از هنرهای رزمی تا هنرهای شفا.

 

 دکتر کام یوئن (KAM YUEN) شصت و یک ساله استاد بزرگ کونگ فوی شائولین و تای مان تبیس ، تای چی چوان و چی کونگ می باشد . او همچنین متخصص ماساژ و جابجاکردن ستون فقرات ، طب سوزنی ، و طب سنتی چین نیز می باشد . دکتر یوئن عامل اصلی گسترش هنرهای رزمی در نیم کره غربی بود که به عنوان مشاور برنامه های زنده تلویزیونی کونگ فو، مربی و استاد ستاره این برنامه به نام دیوید کارودین شد. دیوید خاطر نشان می کند که ده سال پس از اینکه دکتر یوئن مدرسه کونگ فوی تای مان تی را در کارولینای شمالی باز کرد هردوی آنها علاقه خود را نسبت به جنگیدن و دفاع شخصی در هنرهای رزمی از دست دادند . می گوید : هردوی ما احساس می کردیم که بهتر است استعداد خود را در روند شفا به کار گیریم و به دانشجویان کمک کنیم توان بالقوه معنوی خود را به حداکثر برسانند . کارودین که در ورزشگاه تورس دکتر کام رحل اقامت افکنده و در یک پس اتاقی کوچک زندگی میکرد ، به سخن خود ادامه داده میگوید: سرانجام هنگامی که عده ای آمده بودند که هنرهای رزمی را بیاموزند ، دکتر کام به آنها گفت بروند یک قطعه چوب بزرگ جهت جنگیدن پیدا کنند و او را راحت بگذارند، او مدرسه را به شاگردان خود سپرد و رفت که فن ماساژ و جابجا کردن ستون فقرات را مطالعه کند تا بتواند از این طریق دیدگاه تشریح و فیزیولوژی غربی را با آموزش های سنتی و چینی به کمال برساند . علاقه دکتر یوئن را به انرژی می توان در هنرهای رزمی شائولین که در دوره کودکی در هنگ کنگ آموزش دیده بود ، ردیابی کرد . او در دوره جوانی دریافت که به طور الهامی می تواند از ضعف انرژیائی حریف خود اطلاع یافته و از آن به نفع خود بهره برداری کند . سالها بعد که او این گونه ضعف ها را در وجود دانشجویان خود مشاهده کرد ، نتیجه گیری کرد که بهتر است ضعف های انرژیائی آنها را بر طرف کند تا اینکه دفاع شخصی را به آنها بیاموزد . دکتر یوئن پس از تکمیل مطالعات خود درخصوص ماساژ ستون فقرات درمان بیماران را شروع کرد و دریافت که حوزه انرژیائی آنها حاوی اطلاعات اسرارآمیزی در خصوص مشکلات جسمی و روحی آنها می باشد. او سطوح بسیار متنوعی را برای علت این مشکلات پیدا کرد و راهکار خاصی را جهت تشخیص هر یک از آنها ابداع نمود. روش غیر لمسی انرژیائی او بسیار مفید از آب درآمد ، و بیماران به راستی احساس می کردند که می باست باز هم مراجعه کنند . سرانجام این راهکار تبدیل به یک سیستم با جزئیات گوناگون و قابل درک شد که علت ریشه ای و دقیق درد ، بیماری یا بدکاری اندامها را نشان داده و اقداماتی را جهت برطرف ساختن این عدم توازن ها به گونه ای آسان و ساده نشان می داد؛ اندک اندک این فلسفه و راهکارهای آنرا طی دوره های پیوسته ابتدائی ، متوسطه و پیشرفته به دیگران آموخت . در اینجا بخشی از اقدامات موجود در راهکار دکتر یوئن را بطور خلاصه می آوریم:

 

 ۱٫ حذف خود ویرانگری :‌ آیا فکر می کنید بد شانسی آورده اید؟ یا اینکه زمانی پُر شُگون ، تقدیر و سرنوشت و یا عوامل موروثی بد شما را از دستیابی به هدف بازداشته و بر سلامتی تان تأثیر گذاشته است . کاملاً غیر محتمل می باشد . بلکه باید گفت کائنات بسان آیینه ای، منعکس کننده برنامه ریزیهای منفی ای هست که در ذهن نیمه هشیار شما انجام می گیرد؛ با این چهار عامل مخرب برخورد کنید :‌

 

« آمادگی نداشتن ، بی میل بودن ، قادرنبودن و استحقاق نداشتن »

 

 اینها متهمانی هستند که در روند خوشبختی و سلامت شما مرتکب خرابکاری می شوند ، و شما احتمالاً حتی از حضور آنها هم بی اطلاع می باشید . نه تنها به شدت به اینگونه اعتقادات محدود کننده می چسبیم ، بلکه به نظر میرسد در استفاده از آنها استاد شده ایم تا حدی که عبارات تأکیدی، تجسم های مثبت و برنامه ریزیهای متعدد هیپنوتیزمی هم تأثیر نا چیزی روی ما دارند . این گونه الگوها اغلب موروثی بوده و چنان نیرومند هستند که به چند نسل قبل بازمیگردند .

 

در گام اول و مرحله اول بایستی محل این گونه ویرانگران را دقیقاً مشخص کرده و آنها را با استفاده از راهکارهای انرژیائی برطرف کنیم .

 

گام اول مرحله دوم این است که ذهن نیمه هشیار را بیازمائیم تا ببینیم چقدر طول می کشد تا تغییر مطلوب یا بهبودی را آشکار سازد؛ هزاران سال ، قرن ها ، سالها ، ماه ها ، هفته ها و ساعت ها یا دقیقه ها!!!

 

باز هم تأکید می کنیم برنامه ریزی ذهن نیمه هشیار را از طریق انرژیائی جهت شفا به لحظه حال را به این لحظه بیاوریم. ذهن های هوشیار و نیمه هوشیار حالا دیگر با یکدیگر متجانس گشته و به مشابه یک عمل با یکدیگر همکاری داشته راه را برای فرآیند شفا پاکسازی می کنند و بدین ترتیب خود تخریبی به گونه ای موثر برطرف می گردد .

 

۲٫ علل ریشه ای درد ،‌ بیماری یا شکست را دقیقاً مشخص کرده و آنها را برطرف کنید .

 

۳٫ در اینجا هر یک از سطوح آگاهی را از جنبه ضعف های انرژیائی که دارند بررسی می کنیم زیرا با این موضوع ارتباط دارند : سطوح فیزیکی ، ذهنی ، عاطفی ، روانی و روحی . هر گاه ضعفی را در سطح بخصوص یافتید از راه و رسم دکتر یوئن جهت یافتن علت ریشه ای استفاده کرده و از راهکارهای انرژیائی که در طول این راه وجود دارد ، بهره گیری کنید سپس تمامی ضعف های احتمالی را یافته و آنها را برطر ف نمائید. سطوح ذهنی و عاطفی ما به افکار و عواطف ما اشاره دارد که نه فقط شامل خاطرات دردناک و اعتقادات ما در طول زندگی است بلکه شامل خاطراتی است که از اعقاب ما و از کارهای گذشته به ما رسیده و در ذهن ما ثبت گردیده است . رویدادهای دردناک تقریباً همیشه جنبه عاطفی پیدا می کنند .

 

تنها یک استاد واقعی است که می تواند افکار و احساسات خود را از شرائط محیطی نامساعد به دور نگه دارد . این عواطف تضعیف کننده ای که انباشته شده ، میتواند علت تأثیرات نامطلوبی باشد که هرگاه شخصی آنها را می بیند ، می بوید ، می شنود، یا احساس میکند یادآور خاطرات بخصوص است که دردهای اصلی را درذهن زنده میکند . علاوه بر اینها ، خاطرات دردناک بیماری ها ، محدودیت ها ، ترسهای موهوم و … نیز می توانند تأثیرگذار باشند.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: انرژی های ماورالطبیعه جهانانرژی های شفابخش ماورای طبیعیانرژهای شفابخش کائنات

تاريخ : 25 / 5 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود