علایم شکسته در گنج یابی

 

اشکال A و B تصوير يک نعل هستند.
تصوير C علامت يک غار يا يک تونل مي باشد.
تصوير D آخرين حرف از الفباي يوناني، يعني امگا مي باشد و در زمين? گنج ها در بسياري از موارد به طلا و يا ارزش بسيار بالايي اشاره مي کند.
در اينجاست که هنگامي که دربار? تصوير شکسته شده اي سوالي مي پرسيم، اگر کسي که آنرا ديده است معلوماتي دربار? آن نداشته باشد، قادر به پاسخگويي نبوده و نمي تواند تصوير را تعريف نمايد. در اينگونه موارد شخص متخصصي که از زبان علامت ها آگاه است کار زيادي از دستش بر نمي آيد و حرف زيادي براي گفتن نخواهد داشت.
@ganjur
خيلي از مواقع انسانهايي که علامتي را پيدا مي کنند براي اينکه ديگران آن را نبينند و دستشان به گنج نرسد، علامت را شکسته و از بين مي برند. گاهي نيز صاحبان اراضي به دليل خسته شدن از رفت و آمد گنج پژوهان دست به تخريب علايم مي زنند. مورد قابل توجه ديگر اين است که برخي از انسانها بخصوص کساني که در روستاها زندگي مي کنند گاهي سنگها و ستونهاي سالمي را که در خرابه هاي يک منطق? باستانيِ نزديک محل سکونت خود پيدا مي کنند از جاي خود برداشته و به خانه مي برند و در ساختن ديوار از آنها استفاده مي کنند. اگر تکه سنگي که با خود برداشته اند شکل دلخواه آنها را نداشته باشد نيز آنرا در اندازه و شکلي که مي خواهند تراش داده و مي شکنند. در هر حالت انجام چنين کارهايي اصلا درست نمي باشد. اين کار نه به کسي که نشانه اي را ديده و از بين برده و نه به ديگران فايده اي نمي رساند.
@ganjur
در اين رابطه حقيقت ديگري وجود دارد که فکر مي کنيم بيان آن در اينجا مي تواند مفيد واقع گردد؛ برخي از اقليتهايي که اجدادشان در بسياري از جاهاي ايران اقامت داشته و پس از خيانت به مردم ايران از اين سرزمين تبعيد شده اند، براي اينکه مکان پولهاي اجدادشان پيدا نشود دست به تخريب نشانه هاي موجود در خاک کشورمان مي زنند. گاهي نيز اين بيگانگان براي تخريب سمبل ها و نشانه هاي مربوط به دفينه ها و گنجينه ها اشخاصي از ميان هموطنان خودمان را اجير مي کنند.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: علایم شکسته در گنج یابی گنج یابی و دفینه یابی آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 25 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود