محل دفن دفینه

جنگل ها

جنگل ها یکی از جاهایی هستند که اکثر دفینه ها در آن دفن شده اند.در دفینه های جنگل به جای درختان رایج آنجا , تنها درختانی بالغ که احیانا در کنار مسیر قرار دارند ترجیح داده می شود.در جنگلها مناطق پیچ و یا جاهایی که موقع نگاه کردن شبیه یک روستا هستند اهمیت دارند. جستجوگران گنج باید از جای جنگل های قدیمی نیز اطلاعات کافی و خوبی داشته باشند.

http://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/5/22/1424319_245.jpg

 

آبشارها

 

ابشار یکی از مکانهای مهم برای پنهان کردن دفینه است.معمولا اموال مخفی شده بیرون آبشار قرار داده میشود. براساس تجربه ها نقاطی که در اطراف آبشار به مسافت ۳۰ الی ۱۵۰ قدم به چشم می خورد بیشتر ترجیح داده می شود.اگر به صورت محموله ی بر روی صخره دفن شده باشد باید محلی که امکان اختفای محموله در آن وجود دارد به طور حتم تصویر سازی شده باشددر چنین مکانهایی علامت گذاری ماهی بیشتر حائز اهمیت است زیرا ماهی اولین نمادی است که با آب ارتباط دارد.ماهی ترسیم شده ونشانه های مکمل اطراف آن باید بطور صحیحی مورد بررسی قرار گیرند. آبشار بخاطر جو سرسبز و جنگلی ملی مساعد برای اختفاء بوده است.

http://www.beytoote.com/images/stories/iran/zzz.jpg

 

دفینه پل

علامت پل خیلی مهم است چون خود آن نشانه دفینه است , در این حالت تمامی سنگهای پل به یک رنگ هستند ویکی فقط در جای مخفی رنگش فرق می کند. ولی اگر این علامت موجود بود باید از دستگاه استفاده نمود , حال اگر یکی از سنگ ها رنگش فرق کرد آن را در می آوریم که پشت آن حتما جایی که آب نمی خورد یا خود دفینه و کتیبه است که باید این نقطه را بطور کلی متوجه شویم که دفینه پل یعنی :”هزینه بازسازی پل که اکثرا سکه خالص است”.

 

دفینه مخفی مار

ماری که بحالت تراشیده شده باشد و در حالت تدافعی قرار دارد علامت دوم آن در فاصله ای حدود ۳۰ متری یک سنگ نعلی شکل است که حالت کنده شده دارد که دو شاخک نعل به غاری پنهان اشاره می کند.غار مد نظر مابین صخره ها پنهان شده و با چشم مسلح قابل رویت نیست.با مقداری تمرکز مابین صخره ها به غاری دست خواهید یافت که بصورت دراز می باشد و دارای یک تاقچه می باشد.در سر در ورودی غار هم تصویر سرباز با نیزه را خواهید یافت.وقتی به انتهای غار می رسید به بن بست می رسید.پشت این دیوار به یک اتاق مخفی می رسید که دارای بار بزرگی است.سربار مار پشت تاقچه پنهان شده است وبصورت خمره درباری می باشدتله غار هم تله ای سخت است که بدون کارشناس نباید داخل رفت چون گرفتار تله و طلسم مورد نظر می شوید.

http://s5.picofile.com/file/8117010226/mar.jpg

 

برجك قلعه

برجك قلعه یكی از مكانها برای دفینه است.چون نگهبان همیشه در آن حضور داشته واز مال محافظت میكرده.بارآن سبك و عمق كمتر از دو متر میباشد.در بعضی اوقات به تخته سنگی بر خواهید خورد كه زیر آن اتاقك مخفی وجود دارد.تمام برجها بار ندارند و فقط بعضی از انها اینطور است.

http://tanznama.persiangig.com/4borjak/%D9%82%D9%84%D8%B9%D9%87%20%D9%81%D8%AA%D8%AD.JPG



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: محل دفینه آثار شناسی گنج دفینه ها آثار شناسی علائم باستانی اسرار کاوش

تاريخ : 14 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود