تولید یاقوت سرخ (Ruby)

تولید یاقوت سرخ (Ruby) دو برابر می شود

تولید یاقوت سرخ (Ruby) دو برابر می شود
 

منطقه اصلی استخراج یاقوت سرخ Maninge  با تولید بیش از 160 قیراط در هر تن از سنگ معدن ، بسیار غنی است. این منطقه در سال 2012 توسط Gemfields و یک شریک محلی، توسعه یافت.

Gemfields، شرکت استخراج گوهر، در حال حاضر توسعه عمده معدن یاقوت سرخ Montepuez  که سفارش آن را دو سال پیش در موزامبیک گرفته بود، بر عهده گرفته است.

به گزارش Gemfields  ، این معدن از اواسط سال 2012 هشت میلیون قیراط کروندوم تولید کرده است: 60% کروندوم های روشن یا صورتی رنگ؛ 20 تا 25% یاقوت های سرخ با کیفیت پائین تر؛ 10- 12% یاقوت های سرخ با کیفیت متوسط؛ و حدود 8% مواد مرغوب. استخراج این معدن بسیار سریعتر از آن بوده است که عملیات شن شویی و مرتب سازی می توانند از پس آن بربیایند، بنابراین تصمیم گرفته شده که توان عملیاتی نیروگاه خود را دو برابر کرده و سالانه از 120 به 250 تن برسانند.

این شرکت تبدیل به یک تامین کننده عمده کروندوم برای بازاری شد که از سال 2008 و  تصویب قانون یشم (ممنوعیت آمریکا روی واردات یاقوت سرخ و یشم سبز از میانمار (برمه) که همچنان ادامه دارد) گرسنه گوهرهای سرخ باکیفیت بود.

 

تولید یاقوت سرخ (Ruby) دو برابر می شود
 

گروهی از یاقوت های سرخ Montepuez  در قسمت دسته بندی شرکت، که از لحاظ رنگ و اندازه بسیار همگن بوده و وزنی بین 2 تا 2.5 قیراط دارند.

Gemfields همچنین قصد دارد عملیات استخراج معدن را در یک رسوب به نام Mugloto ،که یک منبع ثانویه به فاصله چندین کیلومتر از محل استخراج اصلی می باشد، افزایش دهد. Mugloto، با وجود این که به اندازه منطقه اصلی، بنام Maninge Nice ، غنی نیست اما منبع بسیاری از مواد با کیفیت بالاتر است.

تولید یاقوت سرخ متوسط و با کیفیت بهتر در Mugloto  بطور قابل ملاحظه ای با بلورهای بسیاری که رنگ ، شکل و اندازه بسیار مشابه دارند، همگن است. درجه این یاقوت ها در مقایسه با رسوبات Maninge (که طبق گزارش شرکت، 162 قیراط از تمام درجات کروندوم را در هر متریک تن، تولید می کند)، حدود 2 تا 3 قیراط در هر متریک تن از سنگ معدن است.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تولید یاقوت سرخ (Ruby) دو برابر می شود یاقوت سرخ سنگ های گران بها و قیمتی استخراج گوهر

تاريخ : 9 / 3 / 1396 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود