جوغن مثلثی در گنج یابی

مثلث نشان آخر نیست و باید نشانه های دیگری نیز بیابید مگر اینکه مثلث متساوی الاضلاع نباشد . در آنصورت تفسیر متفاوتی دارد اگر درون حفره یا اتاق یا مقبره باشد باید دیواره ها را بکاوید زیرا علامت مثلث درون اتاق ، به منزله وجود هدیه در همان اتاق است و اتاق دیگری نیست .

---------------------------------------------------

سلام . یک جوغن مثلث روی سنگی نزدیک قبرستان گبری دیدم . چندتا جوغن و یک شکلی هم شبیه پیه سوز کنارش بود . عکس مثلث رو برای دو تا سایت فرستادم هر کدام بک نظر داشتند ولی هر دو میگفتند مومیایی هست . مطلب نماد دست و به علاوه شما رو خوندم به واقعیت نزدیکتر بود میخام بدونم نظر شما در مورد مثلث متساوی الاضلاع چیه ؟ اگر میشه برام بفرستین ؟

دوست عزیز سلام .با تمام احترامی که برای دوستانی که در این مورد فعال هستند بنده قایلم ، باید عرض کنم با این تفسیر و بعضا برخی تفاسیر دیگه موافق نیستم . اطلاعاتی که در برخی سایتها میبینیم با فرهنگ و اعتقادات بومی و منطقه ای ایران متفاوت است . لازم به توضیح نیست زیرا اکثر فعالان و کاوشگران میدانند که علایمی که در منطقه شوش و لرستان موجود است تفاسیر متفاوتی با نمادهای بکار رفته در ساری و شمال کشور دارد . چه برسد به ترکیه و یونان و ....

ایران عزیزمان به هیچ وجه مومیایی نداشته  و ندارد و نخواهد داشت . زیرا به طور کلی با اعتقادات و باورهای ایرانی مغایر است . حتی کمبوجیه که پادشاه خیلی بزرگی بود را مومیایی نکردند با اینکه بسیاری از همراهانش این درخواست را داشتند . برخی مناطق به طور طبیعی عملکرد مومیایی دارند مانند معدن نمکی که مرد نمکی از آن بیرون کشیده شد و جسد وی مثل مومیایی ها ماندگار شده بود وگرنه تمامی مومیایی هایی که به ایران منتسب هستند جعلی هستند و بقول معروف کاسه ای زیر نیم کاسه شان است . حال اگر فردی ایرانی در کشوری دیگر مانند مصر مومیایی و همانجا دفن شده باشد تفسیر دیگری است .

درخصوص مثلثی که شما ذکر کردید باید عرض کنم مثلث ، نمادیست که طبقه کاتبان و حاکمان از آن استفاده میکردند و افراد عادی حق استفاده از آن را نداشتند .این نشان به ما میفهماند که فرد مهمی در آن حوالی است و افراد مهم نیز دارای مقبره و هدایای خاص خود هستند . ایرانیان از ابتدا ، بسیار نماد گرا بودند و هنوز نیز هستند . طبق تجربه جایی که نماد مثلث باشد از راس آن به بعد ، متعلق به یک خانواده خاص است و نشانه های بعد از مثلث همگی به یک مقبره ختم میشوند . برداشت نگارنده این است که حدود زمینی را مشخص میکند که پاک و قابل احترام شمرده میشده است و از راس مثلث به بعد قبر مردم عادی وجود ندارد و همگی وابستگان و خویشان مرده اصلی هستند که اصالت خونی و پاکی ( از دید مردم زمان خود ) داشته اند . در هر حال مثلث آغاز راه است و شما باید در راس آن حرکت کنید تا به مکانی برسید که از مکان مثلث قابل رویت باشد و شرایط ورودی مقابر را نیز دارا باشد چونکه به درب ورودی مقبره کمتر از 25 متر فاصله دارید . مثلث نشان آخر نیست و باید نشانه های دیگری نیز بیابید مگر اینکه مثلث متساوی الاضلاع نباشد . در آنصورت تفسیر متفاوتی دارد اگر درون حفره یا اتاق یا مقبره باشد باید دیواره ها را بکاوید زیرا علامت مثلث درون اتاق ، به منزله وجود هدیه در همان اتاق است و اتاق دیگری نیست .

دلیل تفاوت بین تفسیرها هم این است که گاها هدیه ای که بدست آمده نشانه های دیگری داشته که فرد متوجه آن نشده یا بدلایلی از بین رفته و فرد به اشتباه علایم هدایای دیگر را به آن منتسب کرده است . مثلا هدیه ای که با نشان عقرب و مربع وجود داشته کشف شده ولی فرد کاشف میپندارد که با نشان خورشید به آن رسیده در صورتی که هدیه خورشید هنوز مدفون است .فرد برای انتقال تجربه ، گرای خورشید را بجای عقرب میدهد . ( مثال بود و در مثل هم جای مناقشه نیست )تفسیر و معنی جوغن مثلث, دفینه.گنج یابی.مثلث.آثارشناسی دفینه.شناخت علایم.بز.مجسمه بز.بز تراشیده

موفق و سربلند باشید 

 



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: تفسیر و معنی جوغن مثلث, دفینهگنج یابیمثلثآثارشناسی دفینهشناخت علایمبزمجسمه بزبز تراشیده

تاريخ : 4 / 5 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود