استفاده كریستال هر روزه

نكته همین جاست. شما از كریستال هر روز و به مدت طولانی استفاده می كنید!
این كریستالها در قطعه های كامپوتر، ترانزیستور، وسایل آشپزخانه و غیره استفاده می شوند و ارتباط اساسی با انرژی دارند. كریستالها ذخیره دارند؛ تغییر می دهند؛ با مهارت خصوصیات انرژی را برای انجام وظایفشان تركیب می كنند. آنها امواج انرژی را ذخیره، تصحیح و كنترل می كنند. البته این عجیب نیست زیرا بطوریكه مشخص شده است؛ یك ویژگی كریستالها توانایی انجام این كارها است.
اگر كامپیوتر دستی ما بتواند اطلاعات را روی سلیكن ذخیره كند و مجدداً توسط اینتل كار كند؛ چه چیزی موجب می شود كه شما فكر كنید غیر ممكن است گوشواره كوارتز، انرژی نزاع در پمپ بنزین یا بحث با مادرتان را در خود ذخیره كند. انرژی، انرژی است. كریستال، كریستال است. چرا شما فكر نمی كنید كه یاقوت با كمك انرژی كه در آن ذخیره شده است بتواند باعث شفای بدنتان شود.
شما از كریستال چگونه در درمان شناسی استفاده می كنید؟
از زمان معالجه خود صحبت می كنیم. ( احساساتی كه ناخودآگاه در زمان معالجه خود داریم؛ برای مثال سنگینی كه بعد از غذاهای خاص داریم) تمریناتی را كه در پاسخ به آنچه را كه در بدن فیزیكیمان اتفاق افتاده است؛ انجام می دهیم. از این گفته ها نباید استنباط شود كه معالجه به مفهوم یك نظریه پزشكی است. اما بعضی اوقات ما آمادگی ارتباط با یك سنگ یا كریستال را كه در سر راهمان قرار می گیرند؛ داریم. آنها به طور كلی در اطراف ما هستند. ما آگاهانه آنها را بدست       می آوریم؛ بدون اینكه متوجه باشیم. اما ممكن است از یك جفت گوشواره در یك روز خاص استفاده كنیم. یا شاید انگشتری را كه در دستمان است برای مدتی، مثلاً برای استراحت دربیاوریم. مهم نیست كه انگشتر یك الماس را دارد كه مقداری انرژی منفی در خود جمع كرده است.
اما كوارتز بلورین خاطرات را در خود ذخیره می كند و آن می تواند به عنوان حافظه جهنمی در الماس انگشترتان ذخیره شود. اما این تنها یك روش شفا با كریستال است.
درمانگران از ارزش كریستال به عنوان ابزار كارشان آگاه می شوند و با قرار دادن فركانسهای مشخص از كریستالها و سنگها در اطراف یا روی بدن در حین درمان می توانند قدرت اراده را افزایش دهند. صدای كریستالها در اصوات خاصی منعكس می شوند. صدای زنگ یا دنگ دنگ ساعت نیز می تواند درمان را قدرت دهد. راههای بسیاری برای اینكه چطور از كریستال استفاده كنیم وجود دارد. و افراد می توانند آنها را شرح دهند. كتابهای بسیاری درباره این موضوع وجود دارد. و افراد از صلیبیان در مورد هنر شفای آنها سوالاتی می پرسند و از تجربه های آنها برای افزایش اطلاعاتشان استفاده می كنند. اعتماد كردن به بینش خود افراد مطمئناً عقیده خوبی است.
به نظر می رسد بشر همیشه به سمت اشیاء خاص در طبیعت مانند: سنگهای قیمتی، كریستالها جذب می شوند. و این یك عمل طبیعی است كه فردی یك سنگ یاقوت را بردارد و آنرا در جیبش بگذارد. بنابراین طبق یك فرهنگ قدیمی انسان، جواهرات، سنگها و كریستالها را جمع كرده و از آنها استفاده می كند.
علم مدرن آشكارا یاد گرفته است كه از خصوصیات كریستالهای كوارتز یا تكنولوژی استفاده كند. كار با كریستالها شاید مشهورترین نوع استفاده عناصر زمینی برای شفا، در مهارتهای شفای سنتی است. اما معلوم شده است كه دیگر سنگهای معدنی فركانس های شدید دارند و همچنین ویژگیهای انرژی دار را دارا هستند. دانشهای مرموز و قدیمی، از بعضی كاركردهای دیگر این عناصر آگاه هستند. (فكرش را بكنید... درمان رادیواكتیو ممكن است به عنوان شفای بنیادین كه پزشكی غرب آن را پذیرفته است در نظر گرفته شود.
حقیقتی جالب در مورد كریستالها این است كه آنها رشد می یابند. ما در مورد اشیاء بی جان صحبت نمی كنیم . ما در مورد چیزی سخن می گوییم كه بزرگتر و كوچكتر می شود. كریستالها از زمین زادگاه واقعیشان رشد می یابند. آنها انرژی را جذب، استفاده و ذخیره می كنند و به حد كمال می رسند؛ مثل هر چیز دیگری در هستی، كه ما آن را به عنوان موجود زنده می شناسیم.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: استفاده كریستال هر روزه چشم سومعلوم غریبهمتافیزیک

تاريخ : 3 / 8 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود