روش های دیگر فعال سازی چشم سوم

روش های دیگر فعال سازی چشم سوم

كره كریستال : من خود چنین تجربه ای را ندارم، لیكن این هم روش دیگری جهت وانهاده ساختن چشمان فیزیكی است تا توجه را بر چشم درونی معطوف داریم. كره كریستال با ساختار فیزیكی خود، به هیچ گونه الگوی واقعی اجازه نمی دهد به شكل ســتاره ای در جستجوی موجودات و انرژی های مربوطه باشد. موقع تماشای چهره، كار خود را با یك كلید شروع میكند، حتی اگر آن كلید یك چهره باشد. تفاوت كره در این است كه شما می بایست كلید را در درون خود بسازید و به دنبال چیزی باشید كه می خواهید پیدا كنید.
شمع : در خصوص كاربا شمع چیزهائی شنیده ام لیكن چگونگی انجام آن را دقیقاً نمی دانم. به نظر می رسد در این راهكار از شمع را جهت رسیدن به حالت آگاهی استفاده می شود كه موجودات دیگر ممكن است بوسیله شمع جذب شوند. اغلب اوقات تشریفات خاصی لازم است تا ارواحی كه در روند فعال سازی كمك می كنند فرا خوانده شوند.
هر گاه راهكارهای دیگر را می دانید كه بتوان در اینجا ذكر كرد به وسیله پست الكترونیك اطلاع دهید.
در صورتیكه موفقیت فوری یافتید بیشتر تمرین كنید. زیرا به راحتی می توانید ذهن آگاه خود را آماده كنید تا امكان ادراك با چشم درونی را هم در زندگی روزمره برایتان فراهم سازد.
در صورتیكه چیزی اتفاق نیفتاد - مطلقاً هیچ گونه احساسی، هیچ تغییر چهره ای بوجود نیامد، توجه شما ممكن است شدیداً فیزیكی باشد كه آن هم عیبی ندارد. من عده زیادی از مردم را دیده ام كه نمی دانند چكار كنند و تا حدود حضور خود را در عرصه فیزیكی انكار می كنند. اینگونه افراد بهتر است قبلاً خود را آماده كنند تا بتوانند توانائی های روحی خود را پرورش دهند. به موقع خود، ممكن است به راهكارهائی دست یابید كه حواس لطیف شما را پرورش دهد. باز و پذیرا باشید و از خودتان مأیوس نشوید.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: روش های دیگر فعال سازی چشم سومچشم سومعلوم غریبه

تاريخ : 3 / 8 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود