خواص سنگ آمیتیست

آمیتیست

 

سنگ آمیتیست اراده را تقویت می نماید . حکما عقیده دارند که استفاده از این سنگ برای ترک عادات ناپسند بسیار مفید است. لذا معتادانی که قصد ترک مواد مخدر ، سیگار و یا مشروبات الکلی را دارند ، از این سنگ استفاده می‌کنند . هم چنین این سنگ به دلیل ارتباط با چاکرای پیشانی و تاج ، برای رفع دردهای ناشی از میگرن و سردردهای عصبی و نیز بهبود حمله های عصبی به ویژه صرع ، بسیار مفید است . علاوه بر آن ، برای رفع بی خوابی و کابوس سفارش می کنند که آن را زیر بالش بگذارند و بخوابند.

سنگ آمیتیست با رنگ بنفشی که دارد ، ارزش فوق العاده ای در شفا بخشی ، خصوصا در زمینه درمان با رنگ ها دارد . زدودن انرژی منفی ، از دیگر ویژگی های آمیتیست است که آن را به انرژی های مثبت تبدیل می کند . تکه ای از سنگ آمیتیست را در گوشه ای از اتاق یا محل کار خود قرار دهید تا علاوه بر پراکنده شدن انرژی های مثیت در فضا و ذهن و روح شما ، به تعادل و آرامش دست یابید و از تشویش، اضطراب و هراس، دور گردید .

روانشناسی رنگ بنفش: بنفش رنگ روحانیت، عزت نفس و وقار است. رنگی مفید برای غالب افرادی که برای افکار، احساسات یا جسم خود ارزش قائل نیستند. این افراد اگرچه می‌توانند به دیگران عشق بورزند اما قادر به دوست داشتن خود نیستند. بنفش رنگی همبسته با بصیرت و خودِ برتر است. رنگی الهام بخش که بسیاری از موسیقی دانان، شعرا و نقاشان اذعان داشته‌اند که بزرگترین لحظات الهام بخش آن‌ها زمانی به سراغشان آمده که در محاصره‌ی پرتو بنفش بوده‌اند. رنگ بنفش برای اختلالات روانی مثل شیزوفرنیا و جنون بسیار مفید است.

برخی از ویژگی‌های عمده شخصی که رنگ بنفش را در اولویت رنگ‌های انتخابی خود قرار می‌دهد روحیه‌ای شاعرانه و رومانتیک، دوستدار هنر و زیبایی و متکی بودن به دیگران را شامل می‌شود. این شخص خواستار دست یافتن به یک رابطه‌ی جادویی است. او نه تنها می‌خواهد به خودش عظمت ببخشد بلکه خواستار افسون شدن شادمانی دیگران هم هست تا بتواند درجه‌ای از سحر را در مورد آن‌ها به کار برد.



خرید بهترین فلزیاب های دنیا 09013545415

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: سنگهای درمانی, سنگ های قیمتی, سنگهای شفابخشخواص سنگ آمیتیستروانشناسی سنگ ها

تاريخ : 8 / 7 / 1395 | | نویسنده : کوروش |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب آریس موب
  • وب هزاره اینترنت
  • وب باکری آنلاین
  • وب جعبه دانلود